وزیر کشور گفت: اصلاح‌طلب و يا اصولگرا بودن استانداران در انتخاب آنان هیچ تأثیری ندارد زیرا مهم ، داشتن نگاه اقتصادی و سابقه خوب آنان است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور پيش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اکنون در وزارت کشور در حال ارزیابی‌هایی هستیم که بتوانیم با توجه به رویکردی که رئیس‌جمهور دارد تغییر ساختار را ايجاد کنيم.

وی افزود: ما براساس همین تغییرها و تأکید بر توسعه‌محوری همکاران جدیدمان را در ستاد و بعد در استان‌ها تعیین مي‌کنیم. 

وزیر کشور در ادامه سخنان خود درباره توجه وزارت کشور به گروه‌ها و احزاب فعال تأکید کرد: ما در جهت قانونمند کردن، شفاف کردن و پاسخگو بودن و همچنین ضابطه‌مند کردن احزاب حتما تلاش می‌کنیم و نیت ما این است که فعاليت احزاب حرفه‌ای در کشور قوت پیدا کند و حتما نشست‌های دوره‌ای با مسئولان احزاب خواهيم داشت.

رحمانی‌فضلی درباره تغییر استانداران و مسئولان اجرایی در استان‌ها گفت: طبق بررسی، اقدامات اولیه و تعیین برخی شاخص‌ها همکاران ما در استان‌ها انتخاب خواهند شد و تاکنون نیز هیچ تغییری در معاونت این وزارتخانه نداشته‌ایم.

وزیر کشور تأکید کرد: اصلاح‌طلب بودن و اصولگرا بودن استانداران در انتخاب آن هیچ تأثیری ندارد زیرا مهم، داشتن نگاه اقتصادی و سابقه خوب استانداران خواهد بود.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار