علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی زیر17 سال درباره بازی دوم تیم ملی مقابل ازبکستان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دوستی مهر در این باره گفت: در بازی دوم مقابل ازبکستان با ترکیبی متفاوت به میدان رفتیم و در نهایت شکست خوردیم. هر چند به گل اول رسیدیم  اما روی دو اشتباه دو گل دریافت کردیم. در نیمه دوم ازبکستان در لاک دفاعی فرو رفت و این کار را برای  بازیکنان تیم ملی مشکل کرد. در هر حال ضعف هایی هم داریم که آنها را شناسایی کرده ایم وبرای رفع آنها اقدام می کنیم. ضمن اینکه در نیمه دوم هم فرصت هایی داشتیم که به گل تبدیل نشد. درواقع از فرصت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی تیم ملی درباره ضربات پنالتی که در پایان هر بازی نواخته می شود گفت: توافق کرده ایم که در پایان بازیهای دوستانه بازیکنان در شرایط ضربات پنالتی قرار بگیرند و در بازی دیروز هم هر تیم 5 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کردند تا در ضربات پنالتی دو تیم 5-5 مساوی شوند. در بازی اول ما 5 بر 4 به پیروزی رسیده بودیم.

دوستی مهر در پایان گفت: تیم ملی در ازبکستان اردوی خوبی برگزار کرده و همه بازیکنان را در سه بازی مقابل ازبکستان که قهرمان آسیاست محک خواهیم زد. همانطور که قبلا هم گفتم نگاه ما به این بازیها، نگاه نتیجه گرایانه نیست و خود ازبکستانی ها هم همین نگاه را دارند. دربازی فردا بهترینهای دو بازی اول را مقابل ازبکستان قرار می دهیم. فوتبال ازبکستان در همه رده ها رشد خوبی کرده و در سالهای گذشته سرمایه گذاری فدراسیون این کشور روی فوتبال پایه نتیجه داده است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار