رئیس کمیته روابط بین الملل فدارسیون کشتی گفت: با توجه به هزینه های سنگین اعزام تیم های آزاد و فرنگی به مسابقات جهانی فدراسیون فقط بودجه اعضای تیم را تامین می کند.

سلطانعلی ترخاق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:برای حضور درمسابقات جهانی بوداپست  102 نفر درخواست خود را از طرق مختلف به فدارسیون اعلام کردند البته به ترتیبی که ابتدا 92 نفر،بعد 8 نفر اضافه شد و در نهایت نیز 2 نفر دیگر لیست را کامل کردند.

وی ادامه داد:این افراد تشکیل شده است از کشتی گیران،مربیان،سرپرست تیم،داوران،چند نفر از پرسنل فدارسیون،گزارشگر،خبرنگار،روزنامه نگار،8نفر از رادیو تلویزیون،2 نفر برای تهیه برنامه مستند که از طریق ارگانهای خود برای حضور در مجارستان به فدارسیون در خواست ارسال کردند و ما طی لیستی اسامی را به کشور مجارستان فرستادیم وآنها 92 نفر را برای اخذ ویزا تائید نمودند.

ترخاق تصریح کرد: ما فقط برای تهسیل در امور اداری و مکاتبات جهت اخذ ویزای کشور مجارستان اقداماتی را برای افرادی که نام بردم انجام دادیم اما هزینه بلیط،اسکان و غیره با خودشان است.

وی اضافه کرد: فدارسیون فقط بودجه 32 نفر که به طور حتم چند نفری هم ریزش خواهد داشت را تامین و یقین بدانید هزینه سایرین با ارگانهای خودشان است.

دبیر فدارسیون کشتی نیز در خصوص پر داخت نشدن حقوق معوق پرسنل این فدارسیون اظهار داشت:به هرحال در شرایط بحرانی به لحاظ مالی قرار داریم از طرفی هم وزیر جدید تازه کار خود را شروع کرده و هنوز بودجه ای در اختیار ما قرار نداده است.

توپچی ادامه داد: در چند روز گذشته اعضای تیم کشتی آزاد و فرنگی که خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می سازند به لحاظ تغذیه تا اندازه ای دچار مشکلاتی شده بودندکه خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته موضوع حل شد.

وی تصریح کرد: پرسنل خانه کشتی و فدارسیون تا حدودی حقوق ومطالبات خود را دریافت نکردند که از همه آنها به دلیل زحمات و تلاش فراوانی برای موفقیت ورزش اول کشور می کشند تشکر می کنم و مطمئن باشید تا چند روز آینده مشکل این عزیزان نیز همچون بحث تغذیه اردونشیان حل خواهد شد./آق
برچسب ها: ترخاق ، توپچی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار