مراسم نکوداشت «خسرو سینایی» » جمعه 1 شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبری هنرمندان، مراسم نکوداشت «خسرو سینایی» به همت خانه ی هنرمندان ایران با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان برگزار خواهد شد. در این مراسم که با عنوان «خسرو سينايی؛ شاعر و فيلمساز» برگزار می‌شود، 2 فيلم مستند از «حميد فرخ‌نژاد» و «روناك جعفری» درباره «خسرو سينايی» به‌نمايش درخواهد آمد. اين برنامه همزمان با رونمايی مجموعه لوح‌های فشرده گزيده‌ای از آثار سينايی خواهد بود كه در يك لوح آن مستندهای «شرح حال»، «سردی آهن»، «حسين ياوری»، «ميان سايه و نور» و «طرح برنده»؛ در لوح دوم مستند بلند «كوچه پاييز» (درباره ژازه طباطبايی) و در نهايت در لوح آخر فيلم «گفت‌وگو با سايه» (صادق هدايت) برای علاقه‌مندان به ویژه دانشجويان سينما، از سوی خانه هنرمندان منتشر می‌شود.

همچنين بخش ديگري از اين برنامه به انتشار مجموعه‌ای تازه ای از شعرهای سینايی با نام «ترانه‌ شاپرك‌های سفيد» اختصاص دارد، که در این بخش «محمدابراهيم جعفری»، «پونه ندائی» و «عليرضا بهرامی» سخنرانی خواهند کرد. در بخش مربوط سینما «خسرو سینایی» نیز، «اكبر عالمی»، «احمد طالبی‌نژاد» و «مهرداد اسكويی» براي حاضران سخن خواهند گفت.

علاقه مندان برای حضور در این مراسم می توانند جمعه یکم شهریور از ساعت 18 به تالار استاد شهناز خانه ی هنرمندان ایران مراجعه کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار