مدیر کل سلامت شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت روز پزشک، صبح امروز در 22سرای محله 22 منطقه پایتخت ویزیت رایگان توسط یک تیم 5 نفره پزشکی برای شهروندان به انجام می رسد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد مهدی گلمکانی با اشاره به اول شهریور ماه روز پزشک ، اظهار کرد: اول شهریور ماه که مصادف با سالروز میلاد فیلسوف بزرگ کشورمان ابوعلی سینا است، به عنوان روز پزشک نامگذاری شده و اداره سلامت شهرداری تهران به این مناسبت برنامه های متنوعی را در سطح 374 محله پایتخت برگزار می کند.
 
وی ادامه داد: یکی از اقدامات به منظور تبریک روز پزشک به پزشکان پایتخت، اهدای شاخه گل و کارت تبریک است که به بیمارستان ها، در مانگاه ها و مطب های پزشکان صورت می گیرد.
 
گلمکانی در ادامه با اشاره به اینکه 4 هزار نفر از پزشکان پایتخت در کانون پزشکان محلات عضو هستند، گفت: به مناسبت روز پزشک، دوره های مختلف آموزشی برای شهروندان توسط این پزشکان به انجام می رسد.
 
مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از پزشکان فعال و مشارکت جو در محلات، عنوان کرد: جمعه اول شهریور ماه در میعاد گاه نماز جمعه نیز سه پایگاه خدمات سلامت به همت اداره سلامت منطقه 6 با حضور یک پزشک و یک پرستار تست فشار خون و مشاوره سلامت را به انجام می سانند.
 
گلمکانی همچنین از برگزاری ویزیت و مشاوره رایگان در مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه 30 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا 12 در هر منطقه، یک سرای محله خدمات سلامت توسط تیم پنج نفره پزشکان متشکل از 3 کارشناس تغذیه، یک روانشناس و یک مشاور سلامت به شهروندان ارائه می شود.
 
وی همچنین از برگزاری مراسم تقدیر از پزشکان داوطلب در موزه دارآباد  دوم شهریور ماه با حضور اعضاء پزشکان کانون محلات خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.