مربی تیم نفت تهران گفت: باشگاه نفت باید الگو قرار بگیرد چرا که باشگاه رضا نوروزی را در شرایط بد وی جذب کرد.

سید محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  زمانی که نفت با نوروزی قرارداد بست تیمی حاضر نبود وی را جذب کند اما باشگاه نفت به او اعتماد و قرار داد امضا کرد.

 وی در ادامه اضافه کرد: نوروزی در فصل قبل بعد از رهایی از دوران مصدومیت برای نفت گل زنی کرد و جواب اعتماد باشگاه را داد.

وی بیان کرد: در این پنج هفته هم رضا نوروزی خود را به خوبی نشان داده است و 4 گل برای نفت به ثمر رسانده است و در  صدر گل زنان است.

 مربی نفت تصریح کرد: باشگاه های ما باید به بازیکنان اعتماد کنند و نگذارند تنها شوند.

وی در خصوص  بازی نفت مقابل پرسپولیس گفت: همه ی تیم ها مقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس نمایش خوبی دارند و به حریف اجازه ی عملکرد خوب را نمی دهند.

وی در ادامه اذعان داشت: این مسئله که گل محمدی قبلا در تیم پرسپولیس  بوده و نتایج قابل توجه تیم نفت موجب شده به حساسیت بازی دامن بزند.

وی معتقد است : موفق ترین تیم، تیمی است که در شرایط بحرانی رهبری دو مدیریت شوند و نفت هم جزو این تیم ها است چرا که بازی مقابل استقلال خوزستان و زدن سه گل در بیست دقیقه نشان عملکرد خوب کادر فنی و مدیریت خوب باشگاه است.

 سیدی در خصوص هدف تیم نفت در بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما هم مانند سایر تیم ها برای برد به میدان می رود اما باید به این مسئله هم توجه کرد که گاهی در زمین اتفاقاتی می افتد که دیگر خارج از دست مربی و بازیکنان است و نتیجه طوری  رقم می خورد که به نفع تیم نیست.

وی عنوان کرد: از آن جایی که نفت در این چند سال  با مربیان خوبی کار کرده است با تجربه شده و در محیطی آرام و به دور از حاشیه کار خود را پیگیری می کند.

 مربی تیم نفت در  پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی جذاب و خوبی را از هر دو طرف ببینیم و نتیجه بازی به  نفع تیمی رقم بخورد که شایسته بردن است./آق
برچسب ها: نوروزی ، پاسخ ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار