رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد:

اعزام بیش از 4 میلیون نفر به سرزمین های عملیاتی دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از اعزام بیش از 4 میلیون نفر به سرزمین های عملیاتی دفاع مقدس در سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در دومین جلسه شورای عالی هماهنگی بنیاد حفظ آثار که با حضور نمایندگان و وزراء عضو هیات امنا و همچنین معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد سردار بهمن کارگر با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به آثار منتشر شده در این حوزه چون کتاب "پایی که جا ماند" اشاره کرد و بیان داشت : آثاری چون کتاب " پایی که جا ماند" در حوزه رمان و خاطرات، بهترین نمونه های گویای دوران دفاع مقدس هستند که باید زمینه تولید و انتشار این گونه آثار گسترش و توسعه یابد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع به اعزام 400 هزار نفر زائر به سرزمین عملیات های دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 84 ، 400 هزار نفر و در سال 91 بیش از 4 میلیون به مناطق جنگی اعزام شدند.
سردار کارگر در ادامه افزود: امروز به جز مناطق جنوب، منطقه شمال غرب و غرب مناطق دریایی نیز علی رغم مشکلات فراوان در زمینه فراهم آوری امکانات لازم؛ هفتاد هزار نفر به مناطق آبی اعزام شدند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به افتتاح دو سازمان در این نهاد اشاره کرد و گفت: 16 مرداد ماه امسال موفق شدیم در آستانه عید سعید فطر سازمان سینمایی و هنرهای نمایش دفاع مقدس و همچنین سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس را با حضور سرلشگر فیروز آبادی و سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم افتتاح کنیم.
وی خاطر نشان کرد: امروز در حوزه ادبیات، سینما، تئاتر، موسیقی، به تولید اثار فاخر دفاع مقدس نیازمند هستیم.
گفتنی است در پایان این برنامه از سند ثبت ملی راهیان نور به عنوان میراث فرهنگی ناملموس با حضور رئیس بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سردار سرتیپ دوم بهمن کارگر و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی رونمایی شد./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار