محسن رضایی با اشاره به مشکلات کشور در بخش های مختلف بویژه اقتصاد گفت: دولت یازدهم با همکاری نخبگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رزمندگان دفاع مقدس، اقتصاد کشور را شکوفا کند.

وی در نخستین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس شهرستان بروجن گفت: دشمن در زمان کنونی با ابزار تحریم و توطئه به مقابله با آرمان های ملت ایران برخاسته است و به خیال خام خود قصد دارد مردم را در مقابل نظام قرار دهد ولی با وجود شکست های متوالی در عرصه های مختلف، هنوز مردم ایران را نشناخته است.
رضایی با خطاب قراردادن رزمندگان دفاع مقدس افزود: باید به عهدی که با خدای خود در مسیر دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی بسته ایم وفادار مانده، راه شهیدان را ادامه دهیم، بر ارزش های انقلاب پایداری کرده و با بصیرت در مسیر صلابت نظام گام برداریم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تحریم ها ملت ایران را از پای درآورد، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب برای تحقق جهاد اقتصادی به کمک مردم و مشورت و همکاری نخبگان نیاز دارند.
محسن رضایی از دولت یازدهم خواست تا با تدبیر، زمینه شکوفایی اقتصاد را فراهم کند.
وی تصریح کرد: در این راه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید با تدوین و تصویب قوانین، مسیر پیشرفت را هموار و دولت را کمک کنند.
رضایی، با بیان اینکه دشمن در سال های دفاع مقدس از جبهه نظامی به کشور حمله کرد ولی ایران توانست حمله نظامی را به فرصت تبدیل کند و به قدرت بازدارنده منطقه تبدیل شود، گفت: ایرانیان اکنون نیز تحریم ها را با همان روحیه انقلابی در دستان پرتوان خود خرد می کنند.
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش دیگر سخنان خود از دفاع مقدس بعنوان گنجینه پایان ناپذیر افتخارات ملت ایران یاد کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس به خاطره سازی برخی ها که در عرصه حضور نداشته اند، نیاز ندارد، زیرا این حماسه، خاطرات عظیمی دارد که برای بسیاری از ملت ها اعجاب انگیز است.
محسن رضایی ریشه دفاع مقدس ملت ایران را فرهنگ عاشورا و ایستادگی امام حسین (ع) بر ارزش های دین عنوان کرد و افزود: ملت ایران در دفاع مقدس ملت اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور کم شود.
نخستین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس بروجن استان چهارمحال و بختیاری از سوی مجمع رزمندگان این شهرستان در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.