G2 تلفن هوشمند جديد شركت ال جي است كه اين روزها سر و صداي زيادي بپا كرده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ال جی بتازگی از یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش به نامG2 رونمایی کرده است. این گوشی 5‌/‌138 در 9‌/‌70 میلی متری به یک نمایشگر فول اچ دی (با کیفیت ترین وضوح موجود در زمان حال) 2‌/‌5 اینچی مجهز است که قاب دور آن بسیار باریک ساخته شده و فقط 9‌/‌8 میلی‌متر ضخامت و 143 گرم وزن دارد.



هر اینچ نمایشگر این گوشی 424 پیکسل دارد که جزئیات را با کیفیت بسیار بالایی به تصویر می‌کشد. ال جی در زیر نمایشگر این گوشی از کلیدی استفاده نکرده است، دور تا دور بدنه هم هیچ کلیدی وجود ندارد؛ از همین رو برای این کار با دو بار لمس پیاپی و سریع به نمایشگر همانند گوشی‌های سری آشا و N9 نوکیا می‌توان قفل گوشی را باز کرد. با این حال این سازنده کره‌ای سعی کرده تا به متفاوت‌ترین شکل ممکن جدیدترین گوشی‌اش را عرضه کند؛ با توجه به این موضوع شاهد کلید‌های یکپارچه ولوم و پاور در پشت بدنه هستیم. ال جی با توجه به این که لمس کردن پشت گوشی به این بزرگی آسان‌تر از دور آن است این سه کلید را در پشت بدنه جاسازی کرده است که با استفاده از آنها می‌توان صدا را کم و زیاد یا گوشی را خاموش و روشن کرد. غیر از این می‌توان دوربین را نیز فراخواند. غیر از این طراحی نوآورانه، زمانی که کاربر گوشی را توسط کشیدن یک حرف G روی نمایشگر از حالت قفل خارج کند، G2 به طور خودکار خود را در حالت کاربر مهمان قرار می‌دهد و بسیاری از اطلاعات گوشی برای وی نشان داده نمی‌شود.



در قلبG2 از یک پردازنده چهارهسته‌ای با کلاک 26‌/‌2 گیگاهرتز همراه دو گیگابایت رم استفاده شده که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی نسخه 2‌/‌2‌/‌4 جیلی بین وظیفه بهره‌وری از آن را برعهده دارد.

برای دوربین نیز از یک حسگر 13 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدئوی 1080P کمک گرفته شده است.

نکته جالب توجه در مورد G2 این که این گوشی پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین محصول ال‌جی و به نوعی پرچمدار خانواده موبایل این سازنده به حساب می‌آید که قصد دارد با رقبای بزرگی رقابت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۲:۳۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام بنظرگوشی جالبیه/یه برسی هم در مورد گوشی G4وG2. ایرانی(GLX)بذارید بنظرخیلی جالب میان مخصوصا نسبت قیمتش با گوشیهای برندهای خارجی
Iran (Islamic Republic of)
fhfh
۱۶:۴۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
باسلام وخسته باشيد كاش قيمتش هم مينوشتيد
-
مهدي
۱۲:۱۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۲
قیمتش چنده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Moosa
۲۳:۳۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
واقعا همه فن حریفه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
قیمتش چنده؟؟؟