عضو فعال کتابخانه عمومی استاد زارعی شهرستان شیروان و نفر برتر کنکور سراسری سال 92 گفت: کتابخانه های عمومی با فراهم کردن فضای آرام و تهیه منابع مفید، می توانند بهترین خدمت را به اهالی کتاب و کتابخوانی ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مسئول کتابخانه عمومی استاد زارعی در شهرستان شیروان گفت: مریم مجرد ثانی اوغاز، عضو فعال این کتابخانه و نفر برتر کنکور سراسری، بهترین مکان برای گذران اوقات خود را کتابخانه می داند و اکثر وقت خود را به مطالعه می‌پردازد.

سمانه رحمانی فضلی در ادامه خاطرنشان کرد: این عضو کتابخانه استاد زارعی که موفق به کسب رتبه چهار کشوری کنکور سراسری گروه علوم تجربی شده است، رمز موفقیت خود را تلاش مضاعف و جدیت در مطالعه عنوان کرده است.

وی افزود: این عضو فرهیخته در آموزشگاه استعداد های درخشان تحصیل کرده و بیشترین کتابهای به امانت رفته او در حوزه داستان، رمان و کتب کمک درسی بوده است.

مسئول کتابخانه عمومی استاد زارعی با اشاره اینکه این عضوشبكه كتابخوانان حرفه ای، سال گذشته نیز در مرحله نخست المپياد شيمي كشور موفق به كسب مقام برتر شده است، گفت: فراهم کردن فضای آرام و تهیه منابع مفید و از نظر وی، بهترین خدمتی است که به اهالی کتاب و کتابخوانی می‌توان ارائه کرد.

گفتنی است: افشین جوان با رتبه 55 و ایمان ایمانی با رتبه 90 ، از دیگر اعضای فعال و موفق کتابخانه های عمومی شهرستان شیروان و نفرات برتر کنکور سراسری سال 92 بوده‌اند.

شهرستان شیروان با 157 هزار و 14 نفر جمعیت دارای هشت باب کتابخانه عمومی و سه هزار و 750 نفر عضو است./ز

برچسب ها: عضو ، کتاب ، مطالعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.