در این گزارش به بررسی قیمت فضایی رئال مادرید برای جذب مهاجم تاتنهام می پردازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در فصل نقل و انتقالات بازار خرید و فروش بازیکنان بسیار داغ است، اما همیشه باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا هستند که در سایه حامیان مالی عرب خود دست به خرید هایی می زنند و قیمت هایی را پیشنهاد می کنند که هم منجر به ثبت رکورد می شود و هم قدرت و دارایی خود را به همگان براي خرید بازیکنان پا طلا به نمايش می گذارند.

پر بیننده ترین خبر فصل و انتقالات هم امسال اختصاص به باشگاه ثروتمند رئال مادرید با ارزشی معادل 3/3 میلیارد دلار است که در تازه ترین اقدام خود قصد دارد برای مهاجم 24 ساله تاتنهام "گرت بیل" مبلغ 120 میلیون بپردازد.

گرت بیل مهاجم تاتنهام است که تنها تجربه 1 فصل حضور در جام قهرمانان را داشته و تا به حال مانند مسی یا رونالدو برنده یا نامزد هیچ یک از عناوین بازیکنان پا طلایی اروپا یا جهان نشده است.



از طرفی دیگر باشگاه رئال مادرید کوچکترین نیازی به حضور مهاجم ندارد، چرا که در پست کنونی بیل، کرستین رونالدو که سال گذشته با رکوردی مشابه به وی حتی از او هم پائین تر به رئال آمد، به عنوان مهاجم بازی می کند علاوه بر این مسعود اوزیل بازیکن آلمانی این تیم پستی مشابه رونالدو دارد و با وجود مهاجمانی مانند آنجل دی ماریا و لوکا موردیچ، به طور کامل می توان این ادعا را داشت که این باشگاه در خصوص داشتن مهاجم کاملاً بی نیاز است.

در اینجا تنها می شود یک چیز را فهمید که گاهی اوقات تمامی قوانین را به هم می زند و همانطور که می گویند در مستطیل سبز این ورزش بروز هر اتفاقی اجتناب ناپذیر است. شکل گیری چنین اتفاقاتی به خصوص در مسایل مالی کاملاً طبیعی باید به شمار آید اما این جای سوال دارد که وقتی رئال حاضر است بالای 100 میلیون دلار پول بابت بازیکن 24 ساله تاتنهام دارد که تنها نقطه عطف کارنامه اش به ثمر رساندن 26 گل در بازی ها بوده چرا نباید مانع انتقال مهاجم نوک این باشگاه هیگوائین به ناپولی شود و در شرایطی که کریم بنزما راهی اینتر شده چرا با پرداخت 60 یا 70 میلیون دلار نباید لویس سوارز را به خدمت بگیرد.

هم اکنون نیز گرت بیل برای حضور در رئال رضایت کامل دارد و فقط منتظر اجازه باشگاه تاتنهام است تا این انتقال صورت گیرد بار دیگر باشگاه رئال مادرید موفق شد با ثبت رکورد گرانترین به وسیله حامی مالی عرب خود نامش را بر سر زبان ها بیندازد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
rmz
۰۷:۱۰ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام.
120؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟
هر جا یک رقم نوشتند.! یکجا نوشتند 80 میلیون یورو یکجا نوشتند 100 میلیون یورو اینجا هم نوشتند 120 میلیون یورو.!
آخر نفهمیدم این رقمه اصلیش چنده.!(با اینکه هیچ وقت رقم اصلی را نمی گند.)بالا پایین میگند.مثلا ده میلیون یورو کم میگند یا ده میلیون یورو زیاد تر میگند.! برای اینکه رقم اصلی لو نره.!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۷:۱۰ ۰۵ دی ۱۳۹۲
تا جائيکه ما اطلاع داريم رقم اصلي 120 است اما بنا بر برخي صلاحديد کمتر اعلام شده آخه اين تيم رونالدو هم داره 
آخرین اخبار