عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به رفتار نمايندگان مخالف با برخي از وزراي پيشنهادي کابينه يازدهم گفت: به همکاران نماینده خود توصیه مي‌کنم که در بررسی رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده کابینه، اخلاق را رعایت کرده و شخصیت افراد را تخریب نکنند.

"عوض حیدرپور" نماينده مردم شهرضا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رفتار  نمايندگان مخالف با برخي از وزراي پيشنهادي کابينه يازدهم در جريان بررسي راي اعتماد به آنها اظهار داشت: گمان مي‌کنم همکاران نماینده بايد با اصلاح رفتار خود، در بررسی رای اعتماد به سه وزیر باقیمانده کابینه، اخلاق را رعایت کرده و شخصیت افراد را تخریب نکنند.

وی در ادامه با بيان اينکه در جریان بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رییس‌جمهور در برخی موارد شاهد بی‌اخلاقی و بداخلاقی‌هايي بوديم، تصريح کرد: این حق تک تک نمایندگان است که سوابق و برنامه‌های وزرا را بررسی کنند، اما این بررسی باید به همراه مروت و انصاف باشد، زیرا اخلاق به ما اجازه نمی‌دهد هر کلامی که به ذهن‌مان خطور کرد را بگوییم. 

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در ادامه اظهار داشت: نمایندگان در بررسی صلاحیت وزرای باقیمانده دقت کنند که حق ندارند شخصیت افراد را خراب کرده و از هر حربه‌ای برای رسیدن به آراء و نظرات خود استفاده کنند.  

انتهاي پيام/
برچسب ها: نماینده ، وزرا ، آرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار