کتاب «ناگفته‌ای از تهاجم» به همت معاونت پژوهشی فرهنگی موسسه روایت سیره شهدا به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کتاب ناگفته‌ای از تهاجم به بررسی فتنه خلق عرب در آغاز تهاجم ارتش بعث به ایران می‌پردازد.

«مردم، تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خوزستان»، «ریشه‌های فتنه در خرمشهر»، «جولانی در ریشه‌های فتنه»، «جریان‌های فعال پیش از پیروزی انقلاب در خرمشهر»، «خرمشهر پس از پیروزی انقلاب»،‌ «اوج مبارزات انقلابی» و «خلق عرب و موج‌آفرینی‌ها» از جمله موضوعات سرفصل‌های ارائه شده در این کتاب است.

«اقدامات تروریستی خلق عرب در سال‌های اخیر»، «فعالان خلق عرب چه کسانی هستند»، «تحرکات منطقه‌ای خلق عرب»، «دام‌هایی برای جذب نیرو»،‌ «شگردهای تفرقه‌افکنی در شبکه‌های مجازی» و «نقشه‌های شوم» از عناوین دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است.

برای تعریف هر موضوعی باید همه جوانب آن موضوع را در نظر گرفت،‌ دفاع مقدس نیز از این موضوع مبرا نیست.

معاونت پژوهشی و فرهنگی موسسه روایت سیره شهدا درصدد است تا با نگاهی اجمالی به لایه‌های کمتر دیده شده دفاع مقدس به نوبه خود راویان و پژوهشگران فرهنگ و اندیشه پایداری را در شناخت و ارائه برداشت کامل از تاریخ انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از آموزه‌های سیاسی اجتماعی وقایع صدر اسلام یاری رساند.

کتاب ناگفته‌ای از تهاجم توسط شیما تقی‌زاده تألیف شده و با قیمت 2 هزار و 500 تومان و تیراژ 2 هزار عدد به همت معاونت پژوهشی فرهنگی موسسه روایت سیره شهدا منتشر شد./ز

برچسب ها: قم ، انتشار ، نا ، گفته ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.