35 نفر از مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان روز سه شنبه در کاروانی برای شرکت در ششمین همایش و دوره آموزشی فرهنگی اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، مسوول دبیرخانه هیات نظارت برکانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در حاشیه اعزام این کاروان فرهنگی  گفت: این گروه که فقط شامل برادران فعال در کانون‌ها است از 30 مرداد تا سوم شهریور به مدت چهار روز در کارگاه‌های مختلف آموزشی ششمین دوره همایش اندیشه‌های آسمانی شرکت می‌کنند.

گلباغی هدف از برگزاری این همایش را کادر سازی مساجد و تربیت فعالان کانون ها براساس مسجد طراز اسلامی عنوان کرد و افزود: نقش فعالان فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، شاخص های تشکیلات انقلابی و نقش رسانه در سبک زندگی اسلامی از جمله شاخص‌هایی است که در این همایش مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام فعالان کانون‌های مساجد استان به این همایش در دو مرحله انجام می‌شود اظهار کرد: در مرحله بعد نیز 40 نفر از خواهران فعال عضو کانون‌های مساجد از 17 شهریور جاری به مدت یک هفته برای شرکت در این دوره آموزشی اعزام می‌شوند.

وی افزود: همچنین پنجم شهریور جاری نیز 9 نفر از نخبگان روستایی برای شرکت در دومین کنگره نخبگان روستایی در مشهد برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

ششمین دوره همایش اندیشه‌های آسمانی از 30 مرداد تا 21 شهریور با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود./ز

برچسب ها: کادر ، کاروان ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.