معاون بهداشتي وزارت بهداشت گفت: به دليل برخورد با تغييرات دولت ترجيح داده شده است تا تفاهم ‌نامه به امضاي وزراي جديد برسد.

دكتر رخشاني، معاون بهداشتي وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده براي اصلاح سلامت نان در كشور گفت: يك تفاهم‌نامه بين وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد كشاورزي و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي و سازمان استاندارد ايران و معاونت راهبردي رياست جمهوري در ارتباط با نان داشته‌ايم.

وي با بيان اينكه تمام اين سازمان‌ها در رسيدن نان سالم به دست مردم نقش خيلي مهمي دارند، گفت: ما در اين زمينه اقدامات اوليه كارشناسي را طي سه ماه اخير انجام داده‌ايم و موافقت تمام وزرا را براي اينكه اين تفاهم‌نامه امضا شود گرفته‌ايم اما به دليل برخورد تغييرات دولت ترجيح داده شد تا اين تفاهم نامه با امضاي وزاري جديد به انتها برسد.

وي با بيان اينكه تمام كارهاي كارشناسي انجام شده است، گفت: تمامي كارشناسان در هر كدام از وزارتخانه‌ها در اين جلسات حضور داشته‌اند و به اين نكته اشاره داشته‌اند كه اين اولين باريست كه در طي سال‌ها بحث نان به عنوان يك موضوع مهم مطرح شده است و همه مايل هستند كه اين كار را انجام دهند.

دكتر رخشاني در پايان خاطر نشان كرد: با اميد خدا اين كار را پيگيري مي‌كنيم تا به سرانجام برسانيم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.