عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: یکی از نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم این بود که فضا را برای تعامل هرچه بیشتر معتدلین جناح‌ها فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ زهرا پیبشگاهی فرد عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در نخستین نشست تخصصی کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه در دوره جدید، با اشاره به اهداف تاسیس حزب متبوعش گفت: حزب اعتدال و توسعه از بدو تاسیس با رویکرد اعتدالی در جهت پوشش شکاف عمیق میان گروه های سیاسی  گام برداشته است.
 
عضوم حزب اعتدال و توسعه اظهار داشت: حزب اعتدال و توسعه با توجه به مشی و مرام نامه اش باید از فرصت ایجاد شده که همان حاکم شدن گفتمان اعتدال در جامعه است نهایت استفاده را ببرد.
 
پیشگاهی فرد افزود: در امتداد فضاهای سیاسی تولید شده در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ارزش‌هایی آفریده شد که این ارزش ها باید مبنای تحرکات آتی قرار گیرد.
 
عضو حزب اعتدال و توسعه با اشاره به ارزش های ایجاد شده در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بیان داشت: پس از انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی گفتمان اعتدال گرایی همه افراد در جناح های سیاسی موجود سعی می کنند خود را معتدل نشان دهند و رویکردهای اصلاح طلبی و اصولگرایی آرام آرام در حال رنگ باختن است.
 
پیشگاهی فرد ادامه داد: متن جامعه به ویژه جوانان پس از رای دادن به شعار اعتدال گرایی در انتخابات ۲۴ خرداد به دنبال منشاء و ریشه این رویکرد و گفتمان می گردند.
 
نماینده مردم اصفهان در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیروزی گفتمان اعتدال گرایی در انتخابات اخیر این احساس را در میان مردم ایجاد کرد که از سایه جناح‌های سیاسی بر مقدرات آنها کاسته شده است.
 
پیشگاهی فرد ادامه داد: یکی از نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم این بود که فضا را برای تعامل هرچه بیشتر معتدلین جناح‌ها فراهم کرده است.
 
عضو حزب اعتدال و توسعه با اشاره به تولید یک فضای جدید گفتمانی در سطح جامعه اظهار داشت: در حال حاضر گفتمان اعتدال برای متفکرین به یک موضوع تبدیل شده است و اصحاب رسانه‌های مختلف در حال جستجوی کلید واژه های نهفته در جعبه اعتدال هستند.
 
پیشگاهی فرد تصریح کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم یکسری مطالبات در سطح جامعه ایجاد شده که از جنس اجتماعی است و گروه‌های اجتماعی بر گروه های سیاسی غلبه پیدا کرده اند.
 
پیشگاهی فرد با اشاره به آسیب‌های موجود در حوزه دانشگاه: نگاه سیاسی به حوزه مسائل دانشگاه سبب ضعف کار علمی و آکادمیک شده است.
 
استاد دانشگاه تهران ادامه داد: غربالگری برای مهمترین رکن دانشگاه‌ها که همان اساتید هستند باید با نگاه علمی صورت گیرد نه با نگاه جناحی.
 
پیشگاهی فرد در پایان خاطرنشان کرد: یک باور جدید در سطح جامعه شکل گرفته است که نامش را می توان امید گذاشت مسئولین باید با تدبیر خود این باور را تقویت کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار