طی سه روز آینده در استان های گیلان و مازندران بارش باران و سپس کاهش دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "سه شنبه29 مردادماه 92" اعلام شد، طی امروز، فردا و روز پنجشنبه وزش باد شدید شرقی در استانهای سمنان، قم، مرکزی، جنوب استان تهران وشمال استان اصفهان سبب گردوخاک وکاهش دید افقی و وزش باد شمالی در استان های سیستان و بلوچستان بویژه زابل و جنوب خراسان جنوبی سبب گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می شود.

شایان ذکر است، طی سه روز آینده در سواحل جنوبی دریای خزربویژه گیلان و مازندران، ارتفاعات شمال غرب بویژه در شهر های شمالی آذربایجان و برخی نقاط استانهای واقع در دامنه های جنوبی زاگرس رشد ابر، وزش باد و رگبار و رعدو برق پراکنده پیش بینی می شود.


لازم به ذکر است که به سبب عوامل ذکر شده در مناطق فوق کاهش نسبی دما در استان های گیلان و مازندران و شهرهای شمالی آذربایجان دور از انتظار نیست و همچنین دریای خزر طی این مدت مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر ودر پاره ای نقاط وزش باد و غبار محلی پیش بینی می شود  و در بیشینه خود به 35 درجه و درکمترین حالت به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، گردوخاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار