وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مردم عهد می‌بندم هر چه توان دارم برای بهبود اوضاع، وضعیت معیشت و ارتقای تولید بکارگیرم، با همکارانم در وزارتخانه صادق باشم و جایی که خطا کردم از آنان پوزش بخواهم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی ربیعی وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه خود و تودیع وزیر سابق تعاون کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی با تشکر از وزرای پیشین، تشکل‌های کارفرمایی، انجمن‌های علمی و استادان دانشگاه اظهار داشت: تلاش‌های گذشتگان را ارج می‌نهم و از تجارب آنان استفاده مي‌کنم.

وی با بیان اینکه مسئولیت در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار دشوار است، گفت: به لطف خدا و حمایت دوستان دل بسته‌ام تا این کار سنگین و خطیر را به خوبی انجام دهم و از همه شما کمک می‌خواهم زیرا فشارهایی که در آینده از سوی این مسئولیت بر دوش بنده است را از هم اکنون احساس می‌کنم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه تصریح کرد: شرایط جدید جامعه نیاز به همدلی دارد، و برنامه‌های جدیدی در حوزه کار تدوین کرده‌ام.
 
ربیعی یادآور شد: اگر مسائل و شرایط فعلی را درک نکنیم، مسائل بزرگتر دولت را تهدید خواهد کرد و جامعه در شرایطی قرار دارد که نیازمند برنامه جدید، درک جدید و کار جدید و همدلی است. پویایی انقلاب به درک شرایط فعلی بستگی دارد و این برهه بسیار خاص و حساس است.

وی تصریح کرد: مهمترین بخش در حوزه کار، موضوع سرمایه اجتماعی است. آرامش زمانی در حوزه کار میسر می‌شود که خیرخواهی کارگران نهادینه شود. من اعتقاد عمیقی به کار آفرینی دارم و موضوع اصل نظام هم اکنون کار و تولید است چرا که استراتژی حوزه کار شاداب کردن کارگران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وزارت کار باید فرهنگ کار را ارتقاء دهد، هم اکنون قالب کارمندان تصور می‌کنند دستمزدی که دریافت می کنند فقط برای دو ساعت کار آنها است.
 
ربیعی با انتقاد از اتفاقاتی که در سال های اخیر در فرهنگ کارآفرینی رخ داده است، گفت: هم اکنون از تولید جدا هستیم و باید تلاش کنیم سرمایه‌ها را به چرخه تولید به جای بخش تجاری حرکت دهیم.

وی با بیان اینکه به تعاون اعتقاد دارم و این امر برآمده از انقلاب است،‌ گفت: در صورتی که نتوانیم آحاد جامعه را به رفاه برسانیم با تنش مواجه خواهیم شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: با مردم عهد می‌بندم هر چه توان دارم برای بهبود اوضاع، وضعیت معیشت و ارتقای تولید بکارگیرم و آرزو می کنم سفره تهی دستان رنگین و دفترچه های بیمه برای آنان آرامش بخش شود. تعهد می کنم با همکارانم در وزارتخانه صادق باشم و جایی که خطا کردم از آنان پوزش بخواهم.

وی با بیان اینکه منافع وزارتخانه را در اولویت کاری خود قرار می‌دهم، گفت: تعهد می‌کنم ماندگاری خود را با منافع وزارتخانه گره نزنم و از همکاران می‌خواهم نظم و انضباط در کار، راستگویی و احساس مسئولیت را برای محرومان همواره مدنظر قرار دهند.  
 
ربیعی تاکید کرد: تعهد می‌بندم پاک دستی را ترویج دعم و با هر گونه مظهر فساد مبارزه کنم و وفاداری به آرمانهای انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت سرلوحه کار من و همکارانم باشد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار