وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: در کشور انگیزه لازم برای تعاون و کار آفرینی وجود ندارد و باید با ترویج فرهنگ کار آفرینی و تولید این مشکل را رفع کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی ربیعی در مراسم تودیع و معارفه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به بزرگی کار وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از توکل به خدا دست یاری به سوی تمامی متخصصان و کارشناسان برای ارائه خدمت و برداشتن بازی از دوش مردم دراز می کنم.
وی در ادامه به پیام انتخابات 24 خرداد ماه اشاره و تصریح کرد: در جریان انتقال مسئولیت همواره دیدگاه اکثریت آرا باید مورد توجه قرار گیرد این امر در جریان انتخابات سال جاری نمایان و معانی خاصی را به ما یاد آوری کرد که باید در مسیر خواست مردم و درک موقعیت موجود حرکت کنیم.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف خود در وزارتخانه متبوع نیازمند همبستگی و برنامه ای جدید هستیم تصریح کرد: به منظور ماندگاری و پویایی انقلاب باید نیازهای خود را منطبق با آراء مردم و در جهت افزایش رفاه جامعه قرار دهیم.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه به بحث صیانت از سرمایه اجتماعی اشاره و اظهار داشت: در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حرکت ما مبنی بر برنامه های قانون مند است که همراه با دستاوردهای جدید مدیریت می تواند ما را در مسیر تحقق اهداف یاری کند به طوری که اگر ایده های جدید تزریق نشود با چالش های جدی مواجه خواهیم شد.
ربیعی در ادامه به لزوم آرامش در دولت برای اجرای صحیح برنامه ها تاکید کرد و افزود: در حوزه کار ، مسئله مورد توجه کار کار آفرینی و تولید است که در این راستا با ترویج فرهنگ کار آفرینی و ایجاد انگیزه می توانیم به رشد اقتصادی جامعه کمک کنیم.
وی در ادامه به نارضایتی کارگران اشاره کرد و گفت: اغلب کارگران با این تفکر فعالیت می کنند که حقوق دریافتی شان مطابق با 2 ساعت کارشان است که در این خصوص نیز باید با برنامه ریزی های دقیق در جهت افزایش رفاه و معیشت کارگران اقدامات لازم صورت گیرد.
ربیعی هم چنین در ادامه به تعهد خود با مردم اشاره و تصریح کرد: تمامی تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت زندگی کارگران و سایر جوامع هدف این وزارتخانه ، تولید و بهبود فضای کسب و کار کشور به کار خواهم بست تا خدمتگزاری متعهد به مردم باشم.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پایان به انتظارات خود از مدیران این نهاد پرداخت و خاطر نشان کرد: از تمامی همکاران می خواهم با احساس مسئولیت و رعایت نظم و انضباط و ترویج پاک دستی با فساد مبارزه و با وفاداری به آرمان های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در راه حفظ منافع مردم گام بردارند و با ایجاد محیطی امن و آرام بخش زمینه ای مناسب جهت کار کارکنان با حفظ حریم خصوصی افراد و پیشگیری از بدگویی ها و بد اخلاقی ها ی سازمانی را فراهم کنند./
برچسب ها: انتخابات ، پیام ، متخصصان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار