معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: در تاریخ 29 مهر تا سوم آبان نمایشگاه سراسری فرهنگ و موسیقی اقوام ایران زمین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نصرت اله سپهر گفت: صنایع دستی از دو بعد هنری و اقتصادی قابل تامل است بعد هنری آن در برگیرنده ارزشها و هنر اصیل ایران اسلامیست و بعد اقتصادی آن در برگیرنده حفظ صنعت بومی است.

وی افزود:حمایت و تشویق صنعتگران باعث بهبود اقتصاد خانواده ها برای ادامه کار تولیدی می شود که هیچ گونه آلایندگی زیست محیطی ندارد و برای بدست گرفتن بازار جهانی و ارز آوری به مملکت بسیار حائز اهمیت است.

سپهر خاطرنشان کرد: تولید کنندگان سازهای سنتی و نوازندگان سازهای سنتی که در امر تولید و نوازندگی مجوز لازم دارند و تمایل به شرکت در نمایشگاه های فوق را دارند می توانند برای ثبت نام به معاونت صنایع دستی واقع در خیابان آیت اله کاشانی (دبیراعظم) نبش کوچه 227 مراجعه و ثبت نام کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به هزینه شرکت در این نمایشگاه،اضافه کرد: حداقل متراژ غرفه ها 12 متر می باشد که برای صنعتگران صنایع دستی هر متر مربع 400 هزار ریال در نظر گرفته اند.

برچسب ها: کرمانشاه ، هنرمند ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.