منابع قضایی مصر اعلام کردند دادستان این کشور اتهاماتی را علیه محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده این کشور مطرح کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مشارکت در قتل تظاهرکنندگان و شروع به قتل آنها در مقابل کاخ ریاست جمهوری در اواخر سال گذشته از جمله این اتهامات به شمار می رود. 

در همین حال شماری از طرفداران مرسی در استان های مختلف مصر در پاسخ به درخواست ائتلاف حمایت از مشروعیت با شعار «هفته کناره گیری کودتا» تظاهرات کردند. 

محمد سلیمان گزارشگر این شبکه در این باره گفت: در حالی که دستگاه قضایی مصر تصمیم گرفت حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع این کشور از ماجرای کاخ های ریاست جمهوری تبرئه کند و وی را در ارتباط با پرونده های دیگر در بازداشت نگه دارد، محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر نیز به مدت پانزده روز برای بازجویی در بازداشت باقی می ماند زیرا دادستان مصر اتهاماتی را درباره شرکت در قتل و شروع به آن در مقابل کاخ ریاست جمهوری در اواخر سال گذشته علیه وی مطرح کرده است. 

در ادامه گزارش آمده است: با وجود آرامش نسبی که در بسیاری از استان های مصر از جمله قاهره برقرار است، برخی استان ها از جمله استان سینای شمالی، حلوان، اسیوط و فیوم شاهد تحرکات گسترده طرفداران مرسی باعنوان هفته کناره گیری کودتا بودند. 
برچسب ها: دادستان ، مرسی ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار