رئيس پليس آگاهي استان سمنان گفت: مردي که پسر جواني را در نيمه‌هاي شب کشت و جسدش را به‌ آتش کشيد توسط ماموران پليس آگاهي دستگير شد.

سرهنگ داوود رسولي فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ درباره اين جنايت گفت: 1 و 30 دقیقه بامداد اوايل مرداد ماه، وقوع یک فقره آتش‏سوزی خودرو به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 شهرستان شاهرود اعلام شد.

رئيس پليس آگاهي استان سمنان افزود: پس از اعلام این خبر، بی‏درنگ اکیپ‏هایی از مأموران کلانتری و آتش‏نشانی در محل حاضر شدند و پس از اطفای حریق با جسد کاملاً سوخته یک انسان در صندلی عقب خودرو مواجه شدند.

وي ادامه داد:  با توجه به اینکه محل پیدایش خودرو در حوزه استحفاظی استان همجوار بود، پس از اخذ نیابت قضایی تحقیقات گسترده پلیس آغاز شد.

روسولي فر افزود: پس از بررسی شواهد موجود مأموران دریافتند که جسد سوخته متعلق به پسر مالک خودرو بوده که شب گذشته از منزل خارج و تاکنون بازنگشته است.

رئيس پليس آگاهي استان سمنان اذعان داشت: تحقیقات کارآگاه پلیس و اظهارات خانواده مقتول، حاکی از اختلاف وی با یکی از همکارانش بود که این موضوع ظن مأموران پلیس آگاهی را برانگیخت.

رسولي فر با اشاره به بررسی‏‌های فنی کارآگاهان جنایی پلیس تصریح کرد: با توجه به شواهد موجود و پس از هماهنگی لازم قضایی، تیم ویژه‏ای از مأموران پلیس به محل سکونت متهم اعزام و وی را برای انجام تحقیقات به دایره جنایی پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئيس پليس آگاهي استان سمنان با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه اختلافی با مقتول شد، اظهار داشت: با توجه به اسناد و مدارک موجود و در بازجویی‏های فنی صورت گرفته، متهم به انجام قتل، اعتراف و انگیزه‏اش را وجود اختلاف شخصی با مقتول بیان کرد.

به گفته سرهنگ رسولي فر متهم با قرار قانوني روانه زندان شد.

برچسب ها: قتل ، پسر ، جوان ، جسد ، سوخته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار