قلعه نويي: از حمايت پروين و رويانيان و درودگر تشکر مي کنم/هواداران يار اول تيم هستند نه دوازدهم

سرمربي تيم استقلال گفت: بازي سختي مقابل بوريرام در پيش داريم ولي اميدواريم با کمک هواداران که يار اول تيم هستند اين تيم را در تهران شکست دهيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال در نشست خبري پيش از بازي مقابل بوريرام گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و مخصوصاً بازی هایی که رفت و برگشت دارند و یک تیم حذف می شوند از حساسیت بالایی برخوردار است و باید بگویم بوریرام تیم قدرتمندی است و بازی هایشان را به خوبی آنالیز کرده ایم و باید گفت: نظم دفاعی عالی این تیم باعث خوردن حداقل گل براي اين تيم شده است.

وی تصریح کرد: انتقال توپ از دفاع به حمله در بوریرام بسیار سريع است و بازیکنان کلیدی و خطرناکی دارند و به نظر من بوریرام تیم خوبی است ولی بازیکن شاخصی ندارد.

سرمربی تیم استقلال گفت: بعد از بازی با داماش از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب شدیم و همانطور که می دانید بازی های قبل می تواند کمک زیادی به ما کند ولی حضور هواداران بسیار مهم است البته هدف اصلی گل نخوردن است چراکه در بازی خانگی نباید گل خورد.

قلعه نوعي اظهار داشت: در مورد فتح اله زاده بايد بگويم که ما هیچ مشکلی با هم نداریم من سرمربی و وي مدیر عامل است و هر کدام در حیطه کاری خود وظیفه مان را به خوبی انجام می دهیم و انتظار داشتم فتح اله زاده در خصوص اشکالات توپ های لیگ برتر ورود کند ولی از سکوت 10 روزه وي بسیار متعجب شده ام.

نکونام: اميد زيادي به حمایت هواداران مقابل بوریرام داریم/ما یک گام از بوریران جلوتریم

بازيکن تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: بازی های بوریرام را به خوبی آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوتشان را می دانیم و از این حیث یک قدم جلوتریم.

نکونام خاطرنشان کرد: ای کاش مسئولان ما کمی ملی نگاه می کردند و این همه حاشیه در خصوص توپ ها برای مربی ما درست نمی کردند و مشکلات بوجود نمی آمد چراکه استقلال نماینده ایران است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار