مدیر سازمان تیم‌های ملی اعلام کرد:‌ ما بر روی مسابقات کشورهای اسلامی تمرکز کرده‌ایم و امیدواریم در این مسابقات مدال‌های خوش رنگی بگیریم هر چند که سطح برخی از مواد در سطح بین‌المللی است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیمور غیاثی اظهار داشت:‌ برای اینکه برای سایر دوومیدانی کاران نیز شانس حضور در تیم ملی را قائل شویم در نظر داریم ترکیب نهایی تیم را بعد از برگزاری مرحله دوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور اعلام کنیم.

وی در ادامه تصريح کرد: برای برخی شانس قائل شده ایم که اگر در طول لیگ، ورودی را بیاورند در ترکیب تیم ملی حضور یابند.

غیاثی در خصوص زمان شروع اردوی بازی های همبستگی هم گفت: اردو بلافاصله پس از لیگ آغاز می شود و تا اعزام که 31 شهریور ماه است، ادامه خواهد یافت.

مدیر سازمان تیم های ملی گفت:‌ امیدواریم در بازی های همبستگی، بانوان کشورمان بدرخشند، لیلا رجبی شانس زیادی برای کسب مدال طلا در این مسابقات دارد البته امیدواریم بتواند با توجه به مصدومیتی که داشته خود را به شرایط مسابقه برساند.

وی افزود:‌ حدود 10 ورزشکار به مسابقات اعزام می شوند و با توجه به مسابقات لیگ احتمال دارد دو نفر دیگر نیز به این ترکیب اضافه شوند.

غیاثی اظهار داشت:‌ این رقابت ها برای ما پیش درآمدی برای شناسایی و آمادگی برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی است.

وی افزود:‌ ما برنامه های خود را قبلا برای این بازی ها به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان داده ایم و باتوجه به تغییرات در وزارت ورزش، امیدواریم هر چه زودتر برنامه های ارایه شده تایید شود.

مدیر تیم های ملی افزود:‌ ما امید فراوانی داریم که از برنامه های مد نظر عقب نمانیم  و در این مسیر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از دوومیدانی حمایت کنند چرا که ما با وجود تمامی مشکلات تا امروز توانسته ایم دوومیدانی ایران را سرپا نگاه داریم.

غياثي در پايان خاطر نشان کرد: ‌سومین دوره مسابقات غرب آسیا هم قرار است در اردن برگزار شود و تلاش می کنیم از عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع کنیم.
برچسب ها: غیاثی ، کسب ، المپیک ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار