رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 717 مورد تخلف صنفی در اجرای طرح نظارتی ویژه رمضان کشف شد.

عبادالله اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار، اقدامات موثری در این زمینه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.

وی با اشاره به 51 هزار و 451 مورد بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان غربی در طرح نظارتی رمضان، تصریح کرد: طی این بازرسی‌ها یک هزار و 717 مورد تخلف کشف و یک هزار و 552 پرونده تشکیل شد.

اکبری به ارزش پرونده‌های تشکیل شده در ارتباط با واحدهای صنفی متخلف اشاره کرد و اذعان داشت: ارزش این پرونده‌ها 390 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: هدف از اجرای طرح نظارتی رمضان نظارت ویژه بر تأمین و توزیع به موقع کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، برنج، روغن، میوه و سبزیجات، لبنیات، خرما و سایر کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان بود.

وی ادامه داد: این طرح از چهار تیر ماه تا 18 مرداد ماه سال جاری اجرا شد.

اکبری ضمن اشاره به تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای صنفی آذربایجان غربی، ابراز داشت: گران‌فروشی و عدم درج قیمت از مهم‌ترین این تخلفات گزارش شده است.

وی اضافه کرد: بازدیدهای میدانی توسط مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از بازارهای استان در ماه مبارک رمضان انجام شد و هیچ یک از کالاهای مورد نیاز مردم با کمبود و افزایش کاذب قیمت مواجه نشد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.