وزير امور اقتصادي و دارايي با انتشار پيامي، از راي قاطع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به خود در جلسه راي اعتماد كابينه دولت يازدهم قدرداني كرد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصاد و دارايي (شادا)، در پيام علي طيب نيا خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مي خوانيم: اكنون كه با انتخاب رئيس محترم جمهوري اسلامي ايران، رأي قاطع نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، مفتخر به خدمت در وزارت امور اقتصادي و دارايي شده ام، وظيفه خود مي دانم كه مراتب سپاس و امتنان خود را از رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، رياست محترم مجلس شوراي اسلامي، هيأت محترم رئيسه و نمايندگان بزرگوار مجلس شوراي اسلامي اعلام نمايم و از خداوند متعال توفيق پاسداري از اين اعتماد و اهتمام شايسته به رسالت خطير تحقق اهداف و مأموريت هاي وزارت امور اقتصادي و دارايي را مسئلت نمايم.
 
وزير اقتصاد ادامه مي دهد: بدون ترديد سامان بخشي به اقتصاد كشور در شرايط خطير نيازمند بهره مندي از همه ظرفيت هاي كشور و هماهنگي همه اركان حاكميت و به ويژه مجلس شوراي اسلامي است.
 
وي تاكيد مي كند: با همفكري و مشاركت همگان است كه دشواري ها آسان و مشكلات، تدبير   مي شود. سهم ما از توفيق در گرو درك مشترك و يكسان از وضعيت و مشاركت فعال در ساماندهي به دغدغه هاي اقتصادي كشور است.
 
طيب نيا در خاتمه ابراز اميدواري كرده است كه در طول ايام خدمت خود همچنان مفتخر به همكاري و حمايت قاطع و گسترده نمايندگان مجلس شوراي اسلامي باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار