رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی به انتقاد شدید از وضعیت فرهنگی کشور پرداخت و گفت: امروز متاسفانه وضعیت عفاف و حجاب در جامعه به حد رسوایی رسیده است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت الاسلام والمسلمین رضا آشتیانی" با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در جلسات صلاحیت وزرای کابینه دولت یازدهم با تمام توان خود تعامل کرد، اظهار داشت: هدف مجلس استقرار وزیر در وزارتخانه ها بدون اتلاف وقت بود.
 
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دولت یازدهم باید حمایت کرد، گفت: امیدواریم دولت با توجه به وعده‌های خود بتواند تورم کمرشکن را کنترل کرده و اقتصاد کشور را به خوبی مدیریت کند.
 
* وضعیت عفاف و حجاب نگران کننده است
 
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی به انتقاد شدید از وضعیت فرهنگی کشور پرداخت و تصریح کرد: امروز متاسفانه وضعیت عفاف و حجاب در جامعه به حد رسوایی رسیده است.   
 
وی با اشاره به حضور جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جلسه از وزیر پیشنهادی ارشاد در خصوص برنامه پیشنهادی وی برای مدیریت وضعیت نامناسب سینما و مشکلات انتشارات کشور سوال پرسیدم.
 
* توان کار فرهنگی کاهش یافته است
 
معاون جامعه و مردم جامعه مدرسين با اشاره به مشکلاتی که گریبان انتشارات کشور را گرفته است، ابراز داشت: متاسفانه با گرانی کاغذ و رکود چاپ کتاب، توان کار فرهنگی کشور به شدت کاهش پیدا کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با بیان اینکه در خصوص انتخاب معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صحبت هایی مطرح شد، تصریح کرد: آقای جنتی در آن جلسه گفت، هنوز برای معاونین وزارتخانه تصمیمی نگرفته است.
 
* قول وزیر ارشاد برای مشورت با اصحاب فرهنگ
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در پایان تصریح کرد: آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده داد که مصمم است در صورت اعتماد نمایندگان، برای اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی از کمیسیون فرهنگی و اصحاب فرهنگ کشور مشورت بگیرد.
 
انتهای پیام/     
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار