معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 از راه اندازی و به روز رسانی ساب پرتال سرای محله این منطقه خبر داد.

مهدی تیموری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه ساب پرتال محله های شهر تهران از مردادماه 92 راه اندازی شده، گفت: به منظور آگاهی و دسترسی آسان شهروندان به برنامه ها و فعالیت های اجرایی محله های خود، اطلاعات ناقص در پرتال محله های منطقه 16 تکمیل و به روز رسانی شد.
وی افزود: با به روز رسانی این ساب پرتال شهروندان در جریان آخرین اخبار، برنامه های اجرایی و پیش رو، تاریخچه محله و فعالیت های سامانه های 137 و 1888 شهرداری و جشنواره ها قرار می گیرند.
تیموری در خصوص این فعالیت ها اظهار کرد: این فعالیت ها توسط مسئولان خانه های فناوری اطلاعات در محله های مختلف تکمیل شده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح ابتدا از محله استاد فیض آغاز شده، عنوان کرد: پرتال محله های منطقه 16 نیز اجرا و عملیاتی شده است.
تیموری در پایان درباره هدف راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی در محله ها خاطرنشان کرد: انعکاس اخبار و اطلاعات به شهروندان هر محله از اهداف ایجاد این طرح بوده و ساکنان محله ها می توانند به جای مراجعه حضوری به شکل مجازی و با ورود به سایت www.mytehran.ir در جریان برنامه کلاس ها و فعالیت های اجرایی قرار گیرند./ف
برچسب ها: پرتال ، محله ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار