رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی از پذیرش دانشجویان ایرانی خارج از کشور در دانشگاه علم و فرهنگ این واحد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، رضا شاهین فر گفت: دانشگاه علم و فرهنگ مرکز بجنورد جهادانشگاهی، از میان دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور، در 9 رشته مقطع کارشناسی ارشد و چهار رشته مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می پذیرد.

وی رشته های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه را مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مدیریت(MBA)، مدیریت آموزش عالی، جغرافیا - برنامه ریزی توریسم، طبیعت گردی(اکوتوریسم)، مدیریت جهانگردی و گردشگری مذهبی ذکر کرد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: همچنین این دانشگاه در چهار رشته کارشناسی مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، حسابداری و مدیریت بازرگانی دانشجو می پذیرد.

شاهین فر در ادامه تصریح کرد: ھيات رييسه دانشگاه علم و فرھنگ به دنبال مشكلات ارزی كه از سال گذشته برای تعدادی از دانشجويان ايرانی خارج كشور ايجاد شد، جلسات متعددی پيرامون اين موضوع برگزار كرد و نھايتا اين توافق حاصل شد كه درخواست ھای انتقال دانشجويان ايرانی مشغول به تحصيل در خارج از كشور در شورای انتقال معاونت آموزشی و تحصيلات تکميلی دانشگاه بررسی شود.

وی ادامه داد: شايان ذکر است دانشگاه علم و فرھنگ ھيچ محدوديتی برای نقل و انتقال دانشجويان مشغول به تحصيل در خارج از كشور در کدرشته ھای موجود نداشته و آماده پذيرش دانشجويان در تمام مقاطع می باشد.

شاهین فر گفت: داوطلبان تا پایان مردادماه مهلت دارند که پس از تکميل فرم تقاضانامه انتقال که بر روی پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.usc.ac.ir گذاشته شده است، مدارک لازم را اسکن و از طريق پست الكترونيك به آدرس sti@usc.ac.ir ارسال کنند.

وی افزود: شورای انتقال دانشجويان خارج به داخل دانشگاه علم و فرھنگ پس از بررسی درخواست ھا درباره پذيرش يا عدم پذيرش دانشجو تا پيش از آغاز نيمسال اول سال تحصيلی (پانزدھم شھريور) اظھار نظر می کنند./ع

برچسب ها: دانشگاه ، خارج ، ارشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.