رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: تاکنون 270 میلیون تومان جهت هوشمند سازی مدارس استان قم علی الخصوص کلاس ششم ابتدایی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، غلامحیسن احمدوند با اشاره به طرح هوشمندسازی مداری استان قم عنوان کرد: بیش از 1000 کلاس مدارس ابتدایی استان قم با تخصیص اعتبارات استانی و ملی هوشمندسازی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا کنون 270 میلیون تومان جهت اجرای این طرح در استان هزینه شده است که در کنار اعتبارات دولتی کمک‌های مردمی و خیرین نیز دریافت شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره آموزش و پرورش استان قم با اشاره به کمک‌های خیرین و اولیا دانش آموزان گفت: علاوه بر اعتبارات دولتی مبالغی نیز در راستای اجرای طرح هوشمندسازی مدارس از سوی خیرین و اولیا پرداخت شده که همکاری و کمک‌های مالی این قشر در ناحیه 2 (نیروگاه) بسیار گسترده و بیش از سایر مناطق استان می‌باشد.

احمدوند اظهار داشت: در راستای پرورش نیروی کار ماهر و آموزش بهتر به دانش آموزان، کلیه معلمان و مربیان کلاس های هوشمندسازی شده، طی دوره ای 16 ساعته آموزش لازم را فرامی گیرند.

وی در خصوص تجهیزات این کلاس‌ها گفت: وسایل الکترونیکی از جمله لب تاب، دیتا پروژکتور و بیش از 170 عنوان نرم افزار جهت تجهیز کلاس های هوشمند در راستای طرح هوشمندسازی مدارس در اختیار کلاس های استان قرار گرفته است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و آمار اداره آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: استفاده دانش آموزان از وسایل الکترونیکی شخصی خود از جمله لب تاب، تبلت و آی پد با نظارت و مجوز و هماهنگی مدیر و معلم مدارس بلامانع است تا از ایجاد مشکلات اخلاقی در مدارس جلوگیری شود./ز

برچسب ها: قم ، هوشمند ، سازی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.