مقادير زيادي اسلحه ، مهمات و داروهاي ساخت ترکيه پس از پاکسازي روستاهاي حمبوشيه و خراطه و بارودا در حومه شمالي لاذقيه سوريه کشف و مصادره شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، يک منبع مسئول در استان لاذقيه گفت دستگاههاي مخابراتي ، گلوله هاي خمپاره هاي آرپي جي  ، گلوله هاي خمپاره 120ميلي متري ، انواع تيربار ، کمربند انفجاري حاوي ماده پرقدرت سيفور ، داروهاي ساخت ترکيه و نشانهاي ويژه گروهک دولت اسلامي عراق و شام و جبهه النصره از موارد توقيف شده است.
در همین حال شمار ديگري از افراد مسلح تروريست در حملات نيروهاي ارتش سوريه در حومه ادلب و حومه حمص به هلاکت رسيدند.
 نيروهاي ارتش سوريه به محلهاي تجمع تروريستها در دوار سرجه ، شرق اريحا و جبل اربعين در حومه ادلب يورش بردند و شماري از تروريستها را به هلاکت رساندند و اسلحه و مهمات و تجهيزات جنگي آنها را نيز منهدم کردند.
در حومه حمص نيز نيروهاي سوري يک انبار حاوي مقادير زيادي مهمات ، موشک و خمپاره را در اطراف روستاي جواديه در مزارع قصير پيدا کردند.
نيروهاي ارتش همچنين يک سايت موشک انداز و محل تجمع تروريستها را در مزرعه ابوعنز و جوره حسيان در شرق تلبيسه در حومه حمص منهدم کردند.
اعضاي يک گروهک تروريستي در منطقه سعن هدف حمله ارتش قرار گرفت و شماري از تروريستها کشته وزخمي و تجهيزات و اسلحه سنگين آنها نيز منهدم شد.
این در حالیست که نيروهاي ارتش سوريه بيشتر اعضاي يک گروهک تروريستي را در محله فيحاء در شهر حماه به هلاکت رساندند.
 هشام عبد الرزاق صحار سرکرده اين گروهک از جمله تروريستهايي است که به هلاکت رسيد.
يک منبع نظامي گفت نيروهاي ارتش اسلحه و مهمات متنوعي را در مخفيگاه اين گروهک تروريستي مسلح کشف و مصادره کردند.
برچسب ها: بین الملل ، ترکیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار