سید حسن میرحسینی اظهار داشت: از سوی کمیته فوتبال ساحلی کشور چهار بازیکن یزدی در تیم گلساپوش برای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه با ایتالیا درعوت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد، سید حسن میرحسینی اظهار داشت: از سوی کمیته فوتبال ساحلی کشور چهار بازیکن یزدی در تیم گلساپوش برای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه با ایتالیا درعوت شدند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در روزهای پنجم و ششم شهریور ماه برای انجام دو دیدار دوستانه به مصاف ایتالیا می‌رود که چهار بازیکن از یزد در این دیدار پابه توپ هستند.

میرحسینی تصریح کرد: مارکو اکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، 15 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت کرده که چهار بازیکن از یزد هستند.

وی گفت: در این اردو محمدمختاری، سیدعلی ناظم، حمید بهزادپور دروازبان تیم ملی و حمیدرضا دهقانی شرکت می کنند و در برابر ایتالیا به میدان می روند.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد یادآور شد: تیم‌ های فوتبال ساحلی ایران و ایتالیا در روزهای پنجم و ششم در دیداری تدارکاتی و دوستانه از ساعت 18در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می‌روند.

وی با اشاره به ادامه داد: وضعیت فوتبال ساحلی بعد از قهرمانی تیم ملی در آسیا خیلی بهتر شده و گلساپوش هم بعد از پنج سال توانست جزو چهار تیم برتر باشد.

میرحسینی با بیان اینکه یزد یکی از قطب‌ های فوتبال ساحلی در کشور است عنوان کرد: زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده و بازیکنان خوبی هم داریم که برای تیم افتخار آفرینی می کنند.

وی پیرامون بازی تیم گلساپوش در برابر ویژن هرمزگان گفت: در این دیدار 10 موقعیت گل از دست رفت و سه گلی هم که تیم حریف موفق شد به ثمر برساند به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان در زمین بود.

سرپرست تیم گلساپوش یزد عنوان کرد: خط دفاعی تیم در این دیدار ضعیف عمل کرد اما قطعا با تمرینات و کمی دقت یه صعود تیم امیدواریم.

میرحسینی خاطرنشان کرد: تیم گلساپوش به عنوان نماینده استان در لیگ فوتبال ساحلی همه مسابقات خود را جدی می گیرد که امیدواریم در پایان فصل به آنچه مستحق آن هستیم برسیم./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.