سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تهیه بانک جامع فعالان و خیرین حوزه ازدواج در این استان ضروری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رسول غلامی، اظهار کرد: با توجه به در پیش رو بودن دهه ازدواج و ضرورت ترویج فرهنگ و الگوی ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار، فرهنگ سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی و سوق دادن خیرین جامعه به سمت فعالیت در زمینه ازدواج لازم و ضروری است.

وی افزود: با همکاری منسجم دستگاه‌ها و فعالین مردمی می‌توانیم گام مثبتی برای ازدواج به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار جوانان برداریم.

غلامی ادامه داد: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی‌های مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج و خانواده از موضوعات مهم برای دستیابی به این هدف است.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری دستگاه‌های مرتبط مباحث آموزشی پیرامون ازدواج شامل آموزش خانواده‌ها، آموزش‎های پیش از ازدواج و آموزش مزدوجین در طول سال برگزار خواهد شد.

غلامی بر ضرورت تهیه بانک جامع فعالین و خیرین حوزه ازدواج تاکید کرد و گفت: تجمیع امکانات عمومی و خصوصی و تسهیل در کاهش هزینه‌های ازدواج می‌تواند در انجام این سنت الهی و کمک به سلامت نسل جوان موثر باشد.
برچسب ها: ازدواج ، بانک جامع ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.