سرپرست هیات کاراته استان تهران گفت: کاراته استان تهران با 34 تیم در لیگ های جوانه و آینده سازان شرکت می کند و این امر نشان از اهمیت دادن کاراته استان به پشتوانه سازی است.

محمد مهدی عطایی سرپرست هیات کاراته استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کاراته تهران اهمیت زیادی به پشتوانه سازی دارد و حضور 34 تیم تهرانی از 120 تیم حاضر در در لیگ های جوانه و آینده سازان نشاگر همین مسئله است.

وی در خصوص حضور کاراته کاهای تهرانی در لیگ های برتر و سوپر لیگ عنوان داشت: کاراته تهران تغذیه کننده و تقویت کننده کاراته کشور است و تمامی تیم های سوپر لیگ و لیگ برتر از حضور کاراته کاهای تهرانی در تیمشان بهره می برند.

وی ادامه داد: مربیان تهرانی کاراته کاها را به سطوح بالا می رسانند ولی نفعی از این بابت نمی برند و فقط باشگاه ها هستند که در این میان استفاده می کنند.

عطایی خاطرنشان کرد: تیمهای شهید داورزنی قرچک، ستاری قرچک و ایران یاسا شهریار از تیم های استان تهران هستند که در لیگ برتر حضور خواهند داشت.

وی در مورد تقویت استعدادهای نوجوان و جوان استان تهران گفت: سال گذشته فعالیت پایگاه های قهرمانی استان تهران بصورت مقطعی بود ولی امسال برنامه ریزی کرده ایم که فعالیت های این پایگاه در طول سال ادامه داشته باشد و بتوانیم نیروهای مستعد و جوان را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنیم و در نهایت نیروهای زبده ای را به تیم ملی معرفی کنیم.
برچسب ها: عطایی ، کاراته ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار