مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: برگزاری رقابت انتخابی در وزن 60 کیلوگرم یا از روی بی دانشی و ناآگاهی صورت گرفت و یا اینکه کادر فنی با سوء نیت این مسابقه را برگزار کرد.


ناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: محمد ما در وزن 60 کیلوگرم یک بار در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی نفر نخست شده بود و اگر بحث پشتوانه سازی است که کادر فنی از آن دم می زند او 21سال سن دارد و عبدالمحمد پاپی 27 ساله است.

مربي سابق تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان با بیان این که پشتوانه سازی در حد یک شعار است ادامه داد: کادر فنی و شورای فنی ادعا دارند به فکر المپیک بعدی هستند پس در نتیجه باید روی کسی سرمایه گذاری کند که در حال رشد است. اما افراد شورا تمام اختلافات و رقابت های مربیگری خود با من را می خواهند با پسرم تسویه می کنند .

وي افزود: در حالی که قهرمانی محمد در مسابقات انتخابی ملی تیم دانشجویان ،جام یادگارامام (ره)، انتخابی مرحله نهایی تیم ملی برای آنها محرز بود اما مجدداً برای این بچه که باید خود برای حضور در میدان جهانی آماده می کرد رقابت انتخابی گذاشتند حالا به نظر شما این حرکت کادر فنی غرض ورزی نیست؟

نوربخش تصریح کرد : این گونه مسابقات پی در پی فقط شرایط استرس و نا آرامی را برای کشتی گیر فراهم می کند چرا که کشتی گیر ما ظرف مدت 2 ماه، باید 4 بار وزن کم کند و در وضعیت استرس یک مسابقات بی برنامه قرار گیرد ،در واقع این کار ناشی از سوء نیت کادر فنی یا بی دانشی آنهاست!

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره چگونگی انتخاب کشتی گیران ملی پوش توسط شورای فنی و خرد جمعی حاکم بر این شورا اظهار داشت: خرد جمعی وجود ندارد و این افراد عضو یک باند هستند و جایی در کشتی فرنگی ندارند چرا که آنها نقشی در ساختن کشتی گیر ندارند و جایی مربی گری نکرده اند که بخواهند جمعی را تشکیل بدهند.

نوربخش در خاتمه در خصوص حضور کشتی گیران در تیم ملی عنوان کرد: مربیان سارنده در سراسر کشور با همه وجود تلاش می کنند تا یک کشتی گیر را پرورش دهند و برای کسب موفقیت در میادین بین المللی آن را تحویل مربیان تیم ملی می دهند ولی مسئله اینجاست، زمانی که کشتی گیری وارد اردوی تیم ملی می شود همه چیزهایی که ساخته ایم، خراب می شود چون افردای در تیم ملی مربی گری می کنند که دانش لازم را ندارند./مح
برچسب ها: نوربخش ، کشتی ، فرنگی ، کادرفنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار