رئیس اداره ساماندهی منطقه یک گفت: طرح سنجش آلودگی هوا در کیوسکها با انتخاب کیوسک مطبوعات ( پایلوت) حد فاصل خیابان شهرداری تا میدان قدس در مرداد ماه سال جاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سلیمی افزود: در طرح سنجش آلودگی هوا مرتبط به سلامت کیوسکداران با  هماهنگی ناحیه 3 و با انتخاب کیوسک مطبوعات ( پایلوت) حد فاصل خیابان شهرداری تا میدان قدس از سوی واحد بهداشت تهران و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اقدام به نصب یک عدد دستگاه نمونه برداری هوا به ابعاد پنج در بیست سانتیمتر در فضای داخلی کیوسک کرد.
با سنجش میزان آلودگی هوا در مورد کیوسکها میتوان از آلوده شدن محیط زیست کاست وهم برای سلامتی خود کیوسک داران ارزشمند است که در سرما و گرمای تابستان و زمستان بتوانند از بروز و اشاعه هر گونه بیماری جلوگیری به عمل آورند.
سلیمی در ادامه افزود: در این طرح که با هدف سنجش آلودگی محیط داخل کیوسک و سلامت کیوسک داران است پس از نمونه برداری در مدت 5 ساعت اطلاعات نمونه برداری جمع آوری و جهت اقدامات بعدی بررسی و درنهایت به ثبت می رسد.
و به  طور کلی می توان گفت: فعالیت های هماهنگی و امور مناطق شامل سیاست گذاری ، برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد ادارات ساماندهی مناطق 22 گانه در زمینه رفع آلودگی و مزاحمت های زیست محیطی ناشی از فعالیتهای صنفی و صنعتی ،‌امورکیوسکهای گل و مطبوعات و برپایی بازارهای موقت است.
امید است با انجام چنین طرحهایی بتوان به سلامت شهروندان و به خصوص کیوسک داران ارزش نهاد و جامعه را به سمت رعایت بهداشت و سلامت راهنمایی کرد./ف
برچسب ها: مشاغل ، کیوسک ، سنجش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.