امروز در بازارهاي فرابورس، 35ميليون اوراق به مبلغ 377.2ميليارد ريال در 10هزارو 26نوبت فروخته شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه(سنا) ،ذوب آهن اصفهان بيشترين معاملات را نسبت به ساير شرکتهاي فرابورسي کسب کرد وبيش از 9.9ميليون سهم آن به ارزش 39.2 ميليارد ريال معامله شد ؛ هر چند با رشد اندکي که نصيبش شد هر سهم نرخ 3953ريال را به ثبت رساند.

کمترين معاملات را شرکت بازار پايه اي سرمايه گذاري چشم انداز توسعه شمال به خود اختصاص داد و تنها 200سهم آن مورد معامله قرار گرفت.

شرکت هاي شهرسازي خانه سازي باغميشه، بيمه ميهن و گروه سرمايه گذاري ميراث فرهنگي بيشترين رشد قيمت و همچنين ليزينگ ايرانيان و پالايش نفت تهران بيشترين کاهش قيمت را در سيستم معاملات داشت. 

در معاملات بازار امتياز تسهيلات مسکن، بيشترين رشد قيمت را امتياز تسهيلات مسکن دي 90 داشت و به 392 هزارو 84 ريال رسيد.

بيشترين کاهش قيمت به امتياز تسهيلات مسکن مهر 89 متعلق بود که به نرخ 401هزارو 219ريال ثبت شد.

نماد معاملاتي حق تقدم خريد سهام شرکت بيمه نوين، با محدوديت دامنه نوسان قيمت 50 درصدي بر اساس دامنه نوسان نماد اصلي سهام و همچنين نماد معاملاتي شرکت شهرسازي و خانه سازي باغميشه ، پس از ارائه اطلاعات شفاف سازي و پيش بيني، با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 5 درصد، معامله شد.

در معاملات بازار ابزارهاي نوين مالي که هر برگه آن به ارزش يک ميليون ريال خريد و فروش مي شود، بيشترين مبادلات را اجاره اميد با خريد و فروش 44هزار و 700برگه به خود اختصاص داد. پس از آن اجاره پارس 35هزار برگه و اجاره سامان، 24هزار و 860برگه به ترتيب در رده هاي بعدي نشست.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار