رئیس هیئت گلف استان قم از موفقیت ورزشکاران قمی در کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی پیکارهای وودبال قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سیدمحمد علویون اظهار کرد:‌ در حالی‌که برای نخستین‌بار یک تیم به نمایندگی از قم به رقابت‌های وودبال مردان قهرمانی کشور اعزام شد و تقریبا سابقه و تجربه زیادی در این رشته ورزشی نداشتیم اما موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این دوره از پیکارها شدیم.

وی ابراز داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن وودبال فدراسیون گلف برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، نخستین دوره این پیکارها در بخش مردان به میزبانی هیئت گلف استان سمنان برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های وودبال قهرمانی کشور که زیر نظر فدراسیون گلف کشورمان به انجام رسید، در تلاش برای کسب مقام قهرمانی کشور به مدت دو روز در سمنان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت گلف استان قم ادامه داد: در بخش انفرادی دو ورزشکار استان میزبان یعنی امین یاسمی و جواد صفری مقام‌های اول و دوم را کسب کردند در حالی که نفر سوم نماینده اعزامی استان قم بود و طی آن محسن جباری رتبه سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

علویون در ادامه از دعوت برترین‌های این رقابت‌ها به تیم ملی خبر داد و اظهار داشت: اردوی تیم ملی برای شرکت در هشتمین دوره رقابت‌های وودبال قهرمانی آسیا که از یازدهم تا هفدهم مهر ماه سال‌جاری در شهر "کین من تایوان" به انجام می‌رسد، تشکیل خواهد شد./ز

برچسب ها: قم ، وودبال ، جایگاه ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.