امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار اقدام به برگزاری همایش مدیران شاهد و ایثارگر واحدهایی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور می کند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حسین نصیرزاده مشاور رییس و مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری امروز این مرکز با اعلام خبر برگزاری اولین همایش مدیران شاهد و ایثارگر سراسر کشور دانشگاه های آزاد اسلامی در شهریور ماه سال جاری گفت: این همایش در پی بررسی ما به صورت گرفته در خصوص ساختار و رفع مشکلات ضوابط و آیین نامه ایثارگران و اجرایی شدن کامل برنامه های این مرکز برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همایش فوق الذکر با حضور مدیران شاهد و ایثارگر برگزار می شود خاطرنشان کرد: در این همایش دو روزه که در تاریخ 5 شهریور در نوبت صبح و عصر برگزار می شود، مدیران شاهد و ایثارگران  به این مرکز حضور داشته که نسبت در گذشته ایجاد جایگاه نوینی است.


همچنین معاونان فرهنگی آموزشی دانشجویی و اداری و مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و جمعی از مسئولان به ویژه مسئولان بنیاد شهید نیز مناسب با تخصصی که در زمینه ایثارگران دارند در این همایش حضور خواهند داشت.

نصیرزاده با تاکید به اینکه ماموریت های ادراه کل ایثارگران در سازمان مرکز دانشگاه آزاد اسلامی در سه حوزه دانشجویی اساتید و کارکنان برگزار می شود تصریح کرد: این همایش یک هماهنگی در جهت اجرایی کردن ماموریت های ایثارگران در کل کشور و همسازی بین مدیران مربوطی به منظور آشنایی بیشتر با سیاست های این مرکز و پیگیری اجرایی آن در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ایجاد خواهد کرد.

وی اصلی ترین حرکت اداره کل ایثارگران در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را در حوزه دانشجویی ارتقای سطح علمی آنها دانست و یادآور شد: فعال سازی بانک اطلاعات نخبگان ایثارگر در زمینه فرهنگی و علمی و راه اندازی کانون علمی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ایجاد وحدت رویه در این حوزه از دیگر اقدامات این مرکز است./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار