معاون فرماندار زیرکوه از افتتاح 271 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 798 میلیون تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

یه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علی‌اکبر اکبری‌راد، با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل بهره برداری از آسفالت معابر شهر زهان، آبرسانی، احداث واحدهای مسکونی، افتتاح طرح‌های توسعه بخش کشاورزی و دامی و توسعه و تجهیز مدارس است که در این هفته بهره‌برداری می‌شود.

وی از افتتاح زیرسازی و آسفالت معابر شهر زهان و حاجی آباد و شهرهای تابعه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان و خانه جوانان روستای بم‌رود زیرکوه با اعتباری بیش از 850 میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین همزمان با هفته دولت تعداد 160 واحد مسکونی بخش زلزله‌زده منطقه زهان با بیش از 2 میلیارد و 320 میلیون تومان اعتبار افتتاح می­‌شود.

معاون فرماندار زیرکوه به پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات توسعه بخش کشاورزی برای بیش از 1500 طرح به روستاییان این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین در بخش کشاورزی، دامی، آبزیان و پرورش شیلات نیز همرمان با هفته دولت 247 طرح با بیش از 2 میلیارد تومان بهره‌برداری می­‌شود.

اکبری‌راد ادامه داد: این پروژه‌ها شامل 30 مورد در حوزه آب و خاک، 202 پروژه در بخش تولیدات گیاهی و 15 پروژه در زمینه توسعه تولیدات دامی است.

وی استخر دو منظوره و احداث باغات زیرکوه، آبرسانی به مجتمع معصوم‌آباد زیرکوه، احداث بند خاکی، ساختمان دهیاری و دو مورد بهره برداری از خانه عالم و احداث و توسعه پل و دو مورد سیل برگردان و احداث 2 پارک محله در حاجی‌آباد و روستای آویز است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

معاون فرماندار زیرکوه گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای بیش از 400 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد و 8084 خانوار نیز از مزایای آن بهره‌مند می­‌شوند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پروژه ، زیرکوه ، خراسان ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.