حاجی بابایی در نشست صمیمانه با خبرنگاران گفت : بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی که قانون اجازه اجرای آن را بیش از 4 ماه نداد همیشه در ذهنم باقی می ماند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید رضا حاجی بابایی در مراسم معارفه دکتر علی اصغر فانی سر پرست وزارت آموزش و پرورش که امروز در ساختمان شهید رجایی این وزارت خانه برگزار شد گفت: ملت بزرگ ایران حماسه بزرگی را با رهبری های مقام معظم رهبری شکل دادند که نتیجه آن انتخاب انسان بزرگ و فرهیخته ای چون دکتر روحانی است.

وی ادامه داد: من 20 سال با رئیس جمهور محترم آشنایی دارم و در مجلس در خدمتشان بوده ام و با همکاری های بسیاری داشته ایم

حاجی بابایی گفت: هر کس از منظری به کار نگاه می کند یکی از منظر اقتصادی و یکی هم از نظر فرهنگی اما من از منظر دیگری به آموزش و پرورش نگاه می کنم و اعتقادم این است که همه هم کمک کنند بازهم کار در آموزش و پرورش سخت است .
وی ادامه داد: آموزش و پرورش پس از مسئولیت اجرایی کشور تاثیر گذارترین وزارتخانه است و همه باید تلاش کنند تا آموزش و پرورش موفق شود.

حاجی بابایی اظهار داشت : ما کارهای بسیاری در این وزارتخانه انجام داده ایم اما چندین برابر آن کارها باقی مانده که نیاز است انجام شود و اگر در آموزش و پرورش همه دنبال سازندگی باشند آنوقت کار جلو می رود.

وی افزود: در طول مدتی که به عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت می کردم تمام توان خود را به کار گرفتم و به هیچ مساله در آموزش و پرورش با عینک سلیقه نگاه نکردم و اعتقادم این بود که هر کاری که انجام می پذیرد با مساعدت انجام شود.

وی ادامه داد: 2 سال است که در آموزش و پرورش برعکس سالهای گذشته ثبت نام در خرداد ماه و تیر ماه انجام می شده و هم اکنون کلیه مدیران کل مشغول ساماندهی کلاس ها هستند.

وی گفت : هر کجا که باشم پشتیبان آموزش و پرورش خواهم بود و سعی می کنم آموزش و پرورش هر روز قدرتمند تر اداره شود.

همچنین در پایان مراسم معارفه نشست صمیمانه بین حاجی بابایی و خبرنگاران آموزش و پرورش برگزار شد برگزار شد که طی آن وزیر سابق آموزش و پرورش از خبرنگاران این حوزه قدردانی کرد.  

حاجی بابایی در این نشست گفت: آنچه که برای آن یکسا ل کار کردم و اگر بودم تا سه سال آینده آن را اجرا می کردم نظام رتبه بندی معلمان و ساماندهی نیروی انسانی بود.

وی خاطر نشان کرد بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی که قانون بیش از چهار ماه اجازه اجرای آن را نداد همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند./ف
برچسب ها: مدیران ، معارفه ، معلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار