سرپرست هیات اسکی استان همدان گفت: همزمان با یکم شهریور روز تولد بوعلی سینا و روز همدان پیست بین المللی اسکی روی چمن تاریکدره همدان افتتاح می‌شود.

ایرج جباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان با اشاره به مرغوبیت چمن و طبیعی بودن آن گفت: همزمان با این مسابقات فینال لیگ برتر اسکی روی چمن در رشته مارپیچ کوچک نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات روز جمعه یکم شهریور (روز همدان) ساعت 10 صبح با حضور 17 ورزشکار حرفه ای برگزار می شود ادامه داد: همزمان با افتتاح
این پیست مسابقات بین المللی اسکی روی چمن یادواره جانباختگان حادثه بهمن در سال 90 نیز در این پیست برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این مسابقات با حضور ناظر و نماینده فدراسیون جهانی در پیست بین المللی اسکی چمن تاریکدره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی اسکی روی چمن نیز از روز سه شنبه 29 مرداد اردوی آماده سازی خود را در همدان برگزار می کند گفت: همزمان با این مسابقات یک دوره کلاس آموزشی برای اسکی بازان کشور در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موقعیت پیست اسکی روی چمن تاریکدره همدان با وسعت حدود چهار هکتار و به طول 600 متر قابلیت رقابت‌های مختلف بین‌المللی را دارد گفت: پیست تاریکدره همدان در حال حاضر دارای ساختمان اداری و آموزشی، تله سی‌یژ به طول یک هزار و 600 متر، مدرسه اسکی، دستگاه پیست کوب و تله اسکی و خدمات تفریحی و رفاهی است.

پیست تاریکدره همدان در حال حاضر یکی از پنج پیست استاندارد کشورمان محسوب می‌شود که سالانه در فصل سرد سال و بارش برف از اواخر آذرماه میزبان علاقه مندان به رشته‌های زمستانی از مناطق مختلف کشور و حتی اسکی‌بازان خارجی بوده و در تابستان نیز مسابقات اسکی روی چمن در آن برگزار می‌شود./ز
برچسب ها: اسکی ، افتتاح ، پیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.