فرماندار همدان گفت: با رانندگان کامیون‌هایی که نخاله‌های ساختمانی را در کنار جاده تخلیه می‌کنند برخورد قضایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان، حسن قهرمانی مطلق در جلسه ساماندهی تخلیه نخاله های ساختمانی با اشاره به اینکه مدیریت پسماند کلانشهر همدان در مقایسه با  دیگر شهر ها ضعیف عمل کرده است گفت: آوار برداری های ساختمانی باید در جایگاه تخلیه نخاله های ساختمانی واقع در جاده رباط شورین تخلیه شود .

وی با  تاکید بر اینکه  خودروهای تخلیه کننده پسماند در نقاط غیر مجاز 1 تا 10 ماه توقیف خواهند شد گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی برای کامیونهای ویژه تخلیه نخاله های ساختمانی و نصب GPS بر رو روی خودرو ها می تواند در ساماندهی پسماند شهر همدان موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه جاده رباط شورین تنها مرکز تخلیه نخاله های ساختمانی شهر همدان است گفت: 7 هزار هکتار وسعت منطقه شهری شهرداری همدان است که این، ایجاد مرکز جدید تخلیه نخاله های ساختمانی را در این شهر می طلبد.

قهرمانی مطلق با اشاره به اینکه با تفکیک شیشه ، فلزات ، پلاستیک و کاغذ از زباله ها می توان در بازیافت و دفع زباله ها تلاش کرد گفت: در برخی از کشورهای خارجی از زباله به عنوان طلای کثیف نام برده می شود و شهرداری همدان نیز باید با برنامه ریزی ، تخلیه زباله ها را مدیریت کرد./ز
برچسب ها: نخاله ، ساختمان ، معضل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.