مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری –صنعتی چابهار گفت: منطقه آزاد چابهار جزو معدود مناطقی در کشور است که پتانسیل لازم جهت توسعه گونه های مختلف گردشگری از جمله اکوتوریسم گردشگری سلامت، گردشگری فرهنگی، گردشگری تجاری، ژئوتوریسم زمین گردشگری، گردشگری تفریحی و غیره را یک جا داشته و نکته قابل توجه آن نزدیکی جاذبه ها و منابع گردشگری به یکدیگر و به خطوط اصلی مواصلاتی می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، مصطفی ملک زاده افزود: در حالی که غالب مناطق گردشگر پذیر در نیمه جنوبی کشور تحت تاثیر اقلیم گرم و مرطوب قرار دارند، بادهای باران آور مونسون کفه ترازوی جذب گردشگر را به نفع چابهار سنگین و آب و هوای این منطقه را معتدل و گردشگرپسند می کند و این امر از جمله نقاط قوت گردشگری این منطقه به حساب می آید.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات فی ما بین شرکت های فعال و مرتبط در زمینه گردشگری، شرکت در نمایشگاههای تخصصی، تبلیغات و بازاریابی و تعاملات سازمانی برگزاری جشنواره های هنری، تفریحی از جمله اقداماتی است که سازمان منطقه آزاد چابهار با آن به پیشواز فصل جدید گردشگری می رود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری –صنعتی چابهار اظهار داشت: سالانه بیش از 500 هزار نفر مسافر از نگین شرق کشور بازدید به عمل می آورند./ب

برچسب ها: بازدید ، نگین ، شرق ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.