" متين لطف الله نسبي " پينگ پنگ باز جوان و خوش آتيه ملي پوش اهل شهرستان سنندج در مسابقات انفرادي تنيس روي ميز رقابت هاي آسيايي جوانان 2013 در نانجينگ چين با کسب 2 پيروزي و 2 شکست از دور رقابت ها کنار رفت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، " متين لطف الله نسبي " در اولين ديدار خود در اين مسابقات طي يک بازي سخت و نفسگير موفق شد 3 بر 2 ژنگ جاي ليم از سنگاپور را شکست دهد .
اين ورزشکار دلاور کردستاني با رنکينگ 268 در دومين مسابقه خود به مصاف حريف قزاقستاني با رنکينگ 58 جوانان جهان رفت ، " متين لطف الله نسبي " موفق شد در اين مسابقه جذاب با ارائه نمايشي در خور تحسين با نتيجه 3 بر 2 اين پينگ پنگ باز مطرح را از پيش روي برداشت .
" متين لطف الله نسبي " در سومين ديدار خود به مصاف چي فنگ لئونگ از مالزي رفت و در نهايت نتيجه اين ديدار را 3 بر يک به حريف خود واگذار کرد و لطف الله نسبي به عنوان نفر دوم گروه به مرحله حذفي صعود کند .
در ادامه مرحله دوم مسابقات انفرادي متين لطف الله نسبي در حاليکه بازي را از حريف کره اي خود در 2 گيم اول پيش بود ولي گيم هاي بعدي را مغلوب حريف کره اي خود شد و از راهيابي به مرحله يک هشتم نهايي اين مسابقات بازماند .
گفتني است :تيم ملي تنيس روي ميز جوانان ايران پس از اين رقابت ها در مسابقات جوانان قهرماني آسيا به ميزباني کشور قطر شرکت خواهد کرد ./ب
برچسب ها: آسیا ، کردستانی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.