جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در سطحی از آمادگی قرار داریم که در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دشمن حتی جرأت نگاه تهدیدآمیز به حریم مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار دریادار "علیرضا تنگسیری" جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم یادواره ۵۶ شهید گران‌قدر دوران هشت سال دفاع مقدس، با اشاره به نعمت بزرگ و بی بدیل ولایت فقیه و عزتمندی و آرامش و امنیت حاکم بر جمهوری اسلامی، خاطر نشان کرد: حوادث و رخدادهای جهان مهر تأیید دیگری بر سند عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

وی گفت: به تعبیری عنوان می‌شود که ماهی تا زمانی که در دریای نعمت غرق است، قدر آب را نمی‌داند تا این که لحظاتی او را از آب جدا کنی و آنگاه است که متوجه نعمت بزرگی که از آن برخوردار است خواهد شد.

سردار تنگسیری افزود: رخدادهای جهان و فقدان رهبری حکیمانه و هوشمندانه برای مدیریت تحولات و فرصت‌های ایجاد شده برای جوامع و ملل نشان می‌دهد که ملت ما در پرتو ولایت فقیه و برخورداری از رهبری جامع‌الشرایط و نیز مجاهدت ایثارگران و خون شهیدان از چه وضعیت، جایگاه، عزت و اقتداری در مقایسه با سایر کشورها برخوردار است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه شهادت در مکتب ما عین زندگی و اوج افتخار است، افزود: به تعبیر آیات وحی و کلام خدا، کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، نمرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد پروردگار جهانیان روزی می‌خورند.

وی تاکید کرد: برای کسی که در راه خدا مجاهدت می‌کند و تکلیف خود را انجام می‌دهد، شکست و بن بست و ناکامی معنا و مفهوم ندارد.

دریادار تنگسیری با اشاره به نقش سپاه در برقراری امنیت خلیج فارس و توان نیروی دریایی سپاه برای مقابله با تهدیدات دریایی، خطاب به مردم و خانواده‌های شهدا گفت: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه با عزت و اقتدار در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز حافظ ثبات و امنیت هستند و با توکل به خدا و در پرتو آمادگی‌های کسب شده، اجازه خودنمایی به دشمنان نداده و نخواهند داد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: ما به لطف خدا و به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه ولایت فقیه، در سطحی از آمادگی قرار داریم که در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز دشمن حتی جرأت نگاه تهدیدآمیز به حریم مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور دریادار سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه از خانواده‌های شهیدان حسین و جلیل اسلامی و رضا بدیعی به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدا، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار