پنج كارگروه تخصصي معاونت عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور در نشستي تخصصي به ارائه يافته‌هاي علمي خود در حوزه‌هاي ارتباطات، ناوبري، سيستم‌هاي نظارتي، اتوماسيون و يكپارچه‌سازي پرداختند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود رسولي‌نژاد رييس هيات‌مديره و مديرعامل اين شركت با حضور در اين نشست گفت: ايجاد كارگروه‌هاي علمي و بررسي يافته‌هاي آنها يك كار ارزشمند و قابل توجه است چراكه از اين طريق مباحث علمي پيگيري شده و نقاط ضعف و قوت به درستي شناخته مي‌شود.

وي ادامه داد: عمليات هوانوردي از جمله مهم‌ترين بخش‌هاي صنعت هوانوردي به شمار مي‌آيد كه براي پيشبرد اهداف آن بايد مطالعات دقيقي صورت بگيرد.

رسولي‌نژاد تاكيد كرد: ضعف‌ها در خلال مطالعات تخصصي بروز مي‌كنند و در واقع شناسايي ضعف‌ها مساوي است با پيمودن نيمي از راه.

رييس هيات‌مديره شركت فرودگاه‌هاي كشور بيان داشت: سياست كلان شركت فرودگاه‌ها، حمايت از بخش عمليات هوانوردي است و هيچ‌گونه محدوديتي براي تامين نيازهاي اين بخش لحاظ نشده است.

وي تصريح كرد: با وجود اعمال تحريم‌هاي دست و پاگير تلاش ما اين بوده تا تجهيزات مورد نياز بخش‌هاي مختلف را در اسرع وقت و با در نظر گرفتن فاكتورهاي مختلف تهيه كنيم، اما گاهي شاهد هستيم كه جابه‌جايي ارز و پيچيدگي‌هاي ناشي از تحريم موجب مي‌شود تا تهيه تجهيزات با تاخير انجام شود.

رسولي‌نژاد اعلام كرد: براي تامين تجهيزات بخش عمليات هوانوردي در سال جاري بالغ بر 60 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است كه انتظار مي‌رود با همت كارشناسان و مسئولين بخش‌هاي مختلف شاهد ارتقا جايگاه عمليات هوانوردي صنعت در كشور و جهان باشيم.

گفتني است؛ در اين نشست ابراهيم شوشتري، معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور ، علي اعرابي مديركل مراقبت پرواز، بهمن باقري مديركل ارتباطات و ناوبري و غلامرضا رستميان مديركل شبكه پيام هاي هوانوردي نيز حضور داشتند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار