سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مصوبه توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب اصفهان با تصویب و ابلاغ وزیر نیرو نسبت به مشترکان جدید اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ابوالفضل قربانی با اشاره به ضرورت اصلاح و باز‌سازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان اظهار داشت: شبکه فاضلاب شهر اصفهان قدیمی، فرسوده و پوسیده است و در برخی از موارد شاهد بروز مشکلات ناشی از این فرسودگی‌ها در سطح شهر می‌شویم.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع شرکت آب و فاضلاب برای بهبود وضعیت شبکه آب‌رسانی و اصلاح شبکه فاضلاب شهر درخواستی را مبنی بر افزایش آب‌بهای مشترکان جدید آب و فاضلاب به شورای شهر ارائه داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه براساس این درخواست افزایش آب‌بها برای تأمین بخشی از هزینه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب نسبت به مشترکان جدید اجرا می‌شود، تصریح کرد: چرا که مشترکان جدید با تقاضای خود باری را به شبکه آب و فاضلاب شهر اضافه می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر مصوبه توسعه و اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهر اصفهان در شورای شهر به تصویب رسیده، ادامه داد: اما اجرای این مصوبه در گروی تصویب و ابلاغ وزیر نیرو است و این مصوبه در صورت تصویب و ابلاغ از سوی وزیر نیرو نسبت به مشترکان قدیمی آب و فاضلاب اجرا نمی‌شود.

قربانی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای مصوبه اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در شهر اصفهان تاکید کرد: شهر اصفهان از مدت‌ها پیش تاکنون با مشکلات بسیاری در بخش تأمین آب، کیفیت آب، دفع فاضلاب و پوسیدگی شبکه آب و فاضلاب مواجه است و امیدواریم این مصوبه هر چه سریع‌تر در اصفهان اجرایی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان اذعان داشت: اجرایی شدن این مصوبه از مهم‌ترین خواسته‌های شرکت آب و فاضلاب اصفهان به منظور بهبود وضعیت شبکه آب و فاضلاب در سطح شهر اصفهان است.
برچسب ها: اصفهان ، فاضلاب ، مصوبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.