دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان از آغاز مرحله سوم طرح شبنم در سمنان خبر داد و مبارزه با قاچاق کالا را ضرورتی همیشگی دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدعلیرضا هاشمی صبح امروز در چهارمین جلسه کمیته تخصصی پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان که با حضور اعضا در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان برگزار شد، از اقدامات صورت پذیرفته در سال‏روز فرمان مهم و تاریخی رهبر معظم انقلاب پیرامون 12 تیر ماه، روز مبارزه با پدیده شوم قاچاق و همچنین از مجموعه کمیته سوخت استان سمنان به خاطر تلاش‏هایشان در زمینه مبارزه با قاچاق سوخت تقدیر کرد.

وی افزود: یکی از مباحث مهم در فعالان عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دانش‏محوری و آگاه‏سازی اجتماعی است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان از تمامی اعضا درخواست کرد تا نسبت به این امر اهتمام ویژه‏ای داشته و در این زمینه نسبت به برگزاری همایش‏ها، کارگاه‏ها، جلسات و ... اقدام کنند.

هاشمی همچنین خواستار افزایش مشارکت مردمی و تشکل‏های مردم‏نهاد در عرصه مبارزه با قاچاق کالا شد و افزود: هر سازمانی که در داخل خود، تشکل مردم نهادی دارد باید نسبت به فعال‏سازی آن در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام کند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سمنان ضمن اشاره به آغاز مرحله سوم طرح شبنم و لزوم آگاهی‏ دادن به اتحادیه‏ها و اعضای ذی‏ربط، این مرحله را بسیار با اهمیت دانست.

هاشمی خواستار مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‏های عضو، ادارات شهرستان‏های تابعه، مجامع مشترک امور صنفی، اعضای اتحادیه‏ها و اقشار ذی‏ربط در مرحله سوم طرح شبنم شد./ج1

برچسب ها: شبنم ، کالا ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.