سرپرست هیات کاراته استان تهران از برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان کاراته پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی عطایی که روز شنبه 26 مرداد مراسم معارفه اش با حضور رییس فدراسیون کاراته برگزار شد، گفت: در اولین گام قصد داریم با برگزاری مراسمی در هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان کاراته استان تهران که بواقع سرمایه های این ورزش هستند و احترام شان بر ما واجب است، تجلیل بعمل اوریم.

عطایی همچنین با اشاره به اینکه در سالهای اخیر قهرمانان تهرانی سهم بسزایی در موفقیت تیم های ملی کاراته در میادین قاره ای و جهانی داشته اند، اظهار داشت: بنا داریم در یکی از روزهای هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر تا 2 آبان) از کاراته کاهای این استان که سال گذشته در معیت تیم ملی در رقابتهای آسیایی، مسابقات جهانی، جام باشگاههای جهان و لیگ جهانی شرکت داشته اند و همچنین کاراته کاهای تهرانی که قرار است در سالجاری در بازیهای کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا در امارات و رقابتهای قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در اسپانیا شرکت کنند، را مورد تقدیر قرار دهیم.

سرپرست هیات کاراته تهران در پاسخ به این سئوال که آیا مسابقات کومیته قهرمانی استان تهران که قرار بود در آخرین روز مرداد ماه برگزار شود، به روز دیگری موکول شده است یا همچنان به قوت خود باقی است، گفت: نه تنها این مسابقات، بلکه کلیه فعالیت های هیات کاراته استان تهران طبق برنامه ریزی قبلی و مطابق با تقویم ورزشی تدوین شده پیش خواهد رفت و تغییری در آن بوجود نخواهد آمد.

عطایی به برنامه های اتی این هیات اشاره کرد و گفت: جلسات مشترک با هیاتهای تابعه استان تهران ادامه خواهد یافت. وی افزود: هیات های تابعه بازوان اجرایی هیات هستند و باید شرایطی را فراهم اوریم که همکاران در هیاتهای تابعه با انگیزه و قوت بیشتری به کار خود ادامه دهند./آق
برچسب ها: عطایی ، کاراته ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار